help vakantie

Discussion in 'De lounge' started by Ruby1987, May 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Ik denk niet dat ze dat zelf beseft...

2. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Op papier staat niks vast. Wij hebben alleen met zijn 2en wat afspraken gemaakt en dat op papier gezet. Gehele voogdij enzo is nog van mij.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Je snapt niet wat ze bedoeld meid. Jij stelt heel simpel "dan ga ik leuke dingen met mijn jongste doen"... meid, je hebt een essentieel onderdeel van de hechting overgeslagen met je jongste. Het gaat niet zo makkelijk worden als jij denkt ... maar succes!

4. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik begrijp er niks van, in verschillende topics zeg je verschillende dingen.
    Dan is de relatie 6 jaar, dan weer 8 jaar.
    Het kindje zou in januari komen, dan weer in september.
    Jouw kindjes gaan 2x per maand uit logeren maar nu zeg je hier weer dat je elk weekend bij de jongste bent. Etc..
    Snap er niks meer van.

5. Smurf1985

Precies,en al merk je er nu misschien weinig van. Straks ga je er zeker iets van merken.

6. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere

Ik heb hem elke maand 2 weekenden en andere weekenden is hij bij mijn moeder of schoonmoeder en dan ben ik er ook altijd. Zowiezo voel ik wel dat mn zoontje gek op me is en zie ik het ook. Maar miss begrijp ik idd niet wat jullie bedoelen.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    En waar is hij doordeweeks dan? Toch ook niet bij jou?

8. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Ik was 18 toen we met elkaar gingen word 26 dit jaar.
    Het ging om 2 verschillende vrouwen die een kind zouden verwachten.
    Ze gaan naar mijn moeder en schoonmoeder elke maand een weekend en ik ga dan naar hun toe

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    gek zijn met je en hechting naar zijn moeder zijn twee totaal verschillende zaken. Hij ziet je nauwelijks. Voor hem is je (ex?) schoonmoeder the closest thing he has. Jij ben denk ik meer een weekend moeder/tante.

Als hij fulltime weer bij jou is, ga je er nog wat mee te stellen krijgen. Serieus, onderschat dat niet. Je haalt hem dan uit een voor hem veilige en bekende omgeving, en moet dan opeens weer helemaal overschakelen.

10. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

Nov 21, 2012
    1,192
    0
    0
    vlakbij assen
    Dus als ik het goed begrijp is je vriend g 2x vreemd gegaan. 1x van een vrouw die in januari een kindje heeft gekregen (en dat kindje was uiteindelijk van de beste vriend van g).
    En nog een keer met een vrouw die beweerde dat ze in september een kind van hem kreeg, maar dat schijnt gelogen te zijn.

En jij hebt een weddenschap gewonnen en koos een vakantie met die goede vriend x. Die eigenlijk meer wil zijn dan vrienden, maar dat wil jij niet.

Ik zou met mijn kinderen op vakantie gaan...

11. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Klopt maar we willen hem eigelijk na de vakantie al eerder terug halen.

In de vakantie nemen wij hem ook.

Daarna heb ik stage weken en mijn vriend gaat naar school. Als alles een beetje loopt en ik ben verhuisd en ik heb de nieuwe opvang halen we hem eerder terug. Heb namelijk een opvang gevonden waarbij ze en warm eten elke dag krijgen en brood en fruit en worden gehaald en gebracht.

12. Smurf1985

Sorry meid,maar je praat over je kind alsof het een huisdier is.

Kun je je misschien inlezen over hechting,verzorging en dergelijke?

Ik snap je beredenering dat je het druk hebt en niet voor 2 kindjes kunt zorgen,maar jeetje,je beseft geloof ik echt niet wat je veroorzaakt door die keuze..

Je kindjes zullen zich straks afvragen waarom de een wel mocht blijven,en de ander niet. Hechtingsproblemen en noem maar op.. denk dat het voor je kindjes straks heel zwaar zal worden. En voor jou ook omdat je niet weet wat het kan doen met je kinderen..

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    En hoe ga je dat dan doen als je werkt?? Je studeert nu, maar straks veranderd er in wezen niet, mocht je een baan vinden.

Begin dan nu gelijk met hoe het zou moeten. De kinderen horen bij hun moeder. Dan doe je consessies en kun je gewoon dingen niet meer doen. Zo simpel is het. Dat "recht" heb je opgegeven het moment dat je kinderen kreeg. (en ik schrik dan wel dat je nog niet zo lang geleden een abortus hebt laten plegen :(:()

Jij wilt en-en-en ... EN je eigen leven EN een opleiding EN leuke dingen blijven doen (die je vroeger ook deed) EN vakantie EN ... EN. Dat is over. Wordt volwassen en smell the roses.

Grow up!

14. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben ik het wel mee eens hoor Strijkkraal, en dan nog je opmerking dat je als ouder ook gewoon een weekendje weg mag of op vakantie mag.. nou om eerlijk te zijn vind ik een week weg gaan zonder je kinderen al aardig op de streep om het zo maar te noemen. Maar vooral in jouw situatie soort van absurd.

15. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Het klinkt misschien erg zwart wit maar in mijn eentje zou ik niet alle zorg nemen voor de kids. Je hebt de kids samen gemaakt en ik pik het niet als vrouw om dan maar alles in mijn eentje te doen. Elke vader moet minstens 3 dagen per week het kind nemen vind ik. Anders gaat het een rechtszaak worden.

Respect voor alleenstaande vrouwen die alles alleen doen maar zo ben ik niet. Samen gekozen is samen de zorg delen is evenveel dagen voor zorgen.

Gelukkig hoef ik niet zo ver te gaan en neemt hij afgelopen 2 weken heel goed zijn verantwoording door er dagelijks te zijn.

Mijn schoonmoeder wilt ook liever dat ik mijn zoontje weer na 1,5 jaar terug gaat naar ons (nu dus 1 want het eerste half jaar is voorbij)

16. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Dus de ene vrouw bleek niet een kind van G te krijgen maar van zijn beste vriend? En andere vrouw had gewoon gelogen?

17. Smurf1985

Hier zakt mijn broek echt van af..

Ik kan me niet voorstellen dat een MOEDER dit zegt over haar kinderen...
    Bijna iedere (gescheiden) moeder vindt het vreselijk om haar kinderen te missen als ze bij hun vader zijn. En jij kiest daar voor? Omdat je het niet eerlijk vindt..

Jeetje.. ben er sprakeloos van...

18. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Ik ga part time werken en dat is wat anders dan full time naar school en vele toetsen en huiswerk.

Er zijn zoveel moeders die nog soms leuke dingen doen, opleiding hebben en werken enz.

19. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Maar dat doet je vriend niet dus moet schoonmoeder het maar doen?

20. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Klopt

Share This Page