help vakantie

Discussion in 'De lounge' started by Ruby1987, May 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Nee!!!! :$:$:$:$:$:$:$:$:$

2. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    o my god, ik heb even het hele topic doorgelezen...
    als ik het goed begrijp heb je je jongste kindje bij je schoonmoeder achtergelaten omdat je druk bent met school? en denk je dat je hem daarna gewoon weer terug in je leven kan "nemen" zoals jij zelf verwoord? echt ongelovelijk!!!! arm kindje.... je had beter helemaal niet aan kinderen kunnen beginnen! alsof je je kind zomaar ff weg kan doen omdat het niet goed uitkomt!! ga je schamen!

3. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik denk eerder dat het een ziek iemand is die alles verzin om aandacht te krijgen... wedden dat ze en geen kinderen heeft (thank god) en geen vriend... kan haast niet waar zijn dit verhaal... als dat wel zo is kan die familie beter jeugdzorg inschakelen en die kindjes een warm nest geven wat ze verdienen... dit noem ik geen moeder!

4. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

Feb 19, 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Ik twijfel ook aan dit verhaal maar als het echt is geef me het adres waar de kindjes zich bevinden.
    Ik ben dan een gescheiden werkende (parttime single mama maar bij mij zouden ze niets te kort komen!
    Het is soms best pittig maar je neemt geen kinderen als het je gegeven is mag je ze krijgen en het is jouw taak als moeder om ervoor te zorgen.
    Sorry kan me er niets van voorstellen..........

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ondertussen lopen de kinderen ook rond in de duurste merkkleding, heeft ze een armani luiertas en bugaboo donkey.. vroeg me altijd al af hoe ze dat deed ook.

6. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Een gezin met zijn 4en ik, mijn vriend en de kids daar zijn we nu voor aan het gaan

7. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    had je misschien wat eerder voor moeten gaan he..;)

8. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Stel nou dat het waar is en het lukt.. en je vriend besluit na een tijdje weer iemand zwanger te maken oid. En jij blijft achter met je 2 kindjes, doe je er dan weer 1 weg? Of kan je het dan opeens wel aan?

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik denk dat je ander kindje ook beter "weg" kunt doen naar die oma!
    volgens mij zijn niet alleen de kinderen dan gelukkig maar jij ook, kan je weer lekker een wanna bee 16 jaar zijn

10. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Dan verplicht ik hem minstens 3 dagen per week zijn kids te nemen en als hij het niet wilt doen word het een rechtzaak

11. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    En dan neemt hij met tegenzin die kinderen onder zn hoede.. met alle gevolgen van dien? Dan heb je geen gevoel van? Het zijn mijn kindjes, mijn vlees en bloed en ze zijn blijkbaar niet belangrijk genoeg voor hun vader dus hij mag de *piep* krijgen en ik zorg voor mijn kinderen voor hun eigen bestwil.

edit, je kinderen zijn nog klein. Maar binnenkort gaan ze ook gewoon uiten wat ze fijn vinden en wat niet he.

12. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Maar zo werkt het toch niet in het echte leven?
    En dan, denk je dat de rechter zegt tegen je vriend jij neemt de kids ook 3 dagen in de week anders sluit ik je op?
    En je vriend zegt dan, oké dan neem ik ze die 3 dagen wel, omdat het van de rechter moet? En iedereen leeft nog lang en gelukkig?

13. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

pffffffffffffffff wat een verhaal zeg! ik heb het serieus met je kinderen te doen. waarom neemt iemand kinderen om ze vervolgens te dumpen bij oma:(. en ja jij vind dat je hem niet dumpt maar ik zie dat wel zo. jij vind jou eigen soap serie belangrijker dan met jou zoon zijn.

14. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    en jij denkt werkelijk dat je dat kunt afdwingen bij een rechter? komop zeg.. wat naief... echt ik erger me kapot aan jou...

15. PoppetjeN

PoppetjeN Niet meer actief

Mij zei de naam van TS al genoeg :$:$:$:$

16. Amethist

Amethist Niet meer actief

OMG... You're so full of sh*t... wat een gelul is dit allemaal zeg. Get a real life en vertel niet allemaal van die kansloze (onzin)verhalen!

17. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

May 24, 2012
    1,114
    0
    0
    Almere
    Ik heb alles al uitgezocht maar gelukkig is het niet van toepassing want hij doet het nu hartstikke goed en is r bijna dagelijks

18. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    Turkije
    Jammer alleen dat je andere kind jullie amper kent.

19. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Raar verhaal.....

20. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Ik studeer ook fulltime, werk en ben een alleenstaande moeder. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mijn kind naar mijn ouders te brengen omdat ik het zogenaamd te druk heb! Dan MAAK je maar tijd! Serieus.. Ik zou me doodschamen als ik jou was..:(

Share This Page