het doet je helemaal niets deze reacties hé? volgens jou is dit een normale situatie. ik denk dat je je kinderen maar moet laten adopteren door GOEDE ouders. ben je ook gelijk van de drukte af!!!
Dat zegt wel heel veel, dat jij dat een normale regel vindt. Ik vind dat dus helemaal geen normale regel. Ik moet er niet aan denken om m'n kind af en toe van school te halen. Ik breng haar elke ochtend en haal haar 4 van de 5 dagen. Dat vind ik normaal! En haar naar m'n ouders brengen? Waarom zou ik? Het is toch MIJN kind? Ze gaat heus wel eens logeren hoor, twee keer per jaar ongeveer
Nee hoor woon een uur verder van mijn kind af anders was ik er dagelijks ik wil ook ontzettend graag in de buurt van hem wonen nu maar dat kan helaas niet. En ik zie hem elk weekend dan. Ik vind dat er stabiliteit in moet zitten. Dus vaste 3 dagen of 4 dagen.
Wow wat is dat voor opleiding, piloot ofzo? Euhmm..is dat niet precies wat je nu doet dan? Hem verwaarlozen??
Ik heb hier echt geen woorden voor..... Toen ik het begin van dit topic las dacht ik serieus dat het geschreven was door een 18 jarige of zo! Maar damn, je bent gewoon echt een "volwassen" vrouw!!! Doe eens ff normaal joh.....
Dat wilde we wel graag hij eigelijk al veel langer en de tweede wouden we eigelijk na de opleiding maar kwam sneller dan verwacht ik ben ontzettend vruchtbaar
Jeetje,ik begin me zowat te schamen,voor hoe jij bent als moeder.. is toch te erg voor woorden dit eigenlijk. En het ergste is,je ziet ook helemaal niet wat er mis is. Voor jou is het de normaalste zaak van de wereld.. Sorry dat ik dit naar boven haal,maar door zulke verhalen vindt ik het in en in triest voor de stelletjes die zo ontzettend graag een kindje willen en niet kunnen krijgen.. en jullie 'fokken' maar raak en gaan ermee om alsof het huisdieren zijn.. De normale mens gaat zo niet eens met huisdieren om,en jij doet het met je kinderen.. je moest je echt diep schamen!
En wat vind oma er eigenlijk allemaal van? Zelf uit de kleine kinderen en dan krijgt ze er zo weer 1 cadeau. Oh ik snap heus wel dat ze zorgt hoor voor haar kleinkind, maar misschien had zij haar toekomst ook net ff anders gezien?
Ik bedoel het niet geheel zo. Als ik en mijn vriend niet meer samen zouden zijn zou mijn vriend ze van maandag avond tot woensdag ochtend nemen, ik de rest en om de beurt in het weekend. Ik vind dat normaal. Ik dacht dat het juist de nederlanders waren waarbij het ging om alles samen te doen tegenover bijv de surinamers die meer denken van: ach hij is toch maar een verwekker ik doet het wel alleen
Ik denk dat je iets minder moet kijken naar wat volgens jou eerlijk is. ' Je wou het samen doen,niet alleen en in de praktijk pakt dat dus heel anders uit. Leer er mee leven en kijk naar wat het beste is voor je kindjes. Neem de verantwoordelijkheid en ga in ieder geval zelf voor de volle 100% voor de kindjes. Laat je 'vriend'zelf uitzoeken wat hij wil of stel hem een ultimatum. Je doet mee als gezin of niet en maak een plan. Met een studie etc kun je best voor je kinderen zorgen, is het lastig en geeft het stress? Vast ja maar dat is toch echt waar je voor hebt gekozen toen je weer bewust zwanger bent geworden. Krijg je ook hulp van iemand? Misschien moet je eens gaan praten met een maatschappelijk werker.
Ik weet het +1 is zo 2012 maar beter kan ik het niet omschrijven, ken wel wat mensen die dol gelukkig met je kinderen zouden zijn en er WEL alles voor over zouden hebben om ze een goed en stabiel gezinsleven te geven. Het is gewoon erg triets hoe jij er over denkt, zo ga je toch niet met anderen om, arme arme kinderen, 2 ouders die alleen maar om hun zelf denken en gewoon geen fluit (lijken te) geven om de gevoelens van hun kinderen. Denk toch eens goed na en kom niet met we proberen het nu toch want dta is veel maar dan ook veel te laat. Stop met anaklooien en met jan en alleman het bed in duiken, dit geldt voor beide, en wordt volwassen en stel je kinderen boven jezelf, kun je dit niet ga dan ajb op zoek naar ouders die wel voor de volle 100% voor hun kinderen gaan.
waauw je ziet je baby 3 tot 4 vaste dagen in de week vanwege een uur afstand en dat je stabiliteit belangrijk vind,... mijn god! al zou ik elke dag 3u moeten rijden voor MIJN kind dan doe ik dat, ik behoor de stabiliteit van MIJN kind te zijn! wat heb jij toch een rare kinderachtige denkwijze
Het is voor haar ook onverwacht ze werkt ook 40 uur per week en mijn schoonvader helpt ook mee. Soms vind ze het wel veel maar ze doet het met liefde en is gek op hem. Wel vroeg ze vanaf het begin hoe lang hij dan ongeveer gaat blijven. Ze heeft 2 thuiswonende zoons nog naast mijn vriend die meer bij mij is. En verder zorgt ze af en toe nog voor het zoontje van mijn zwager die daar ook blijft slapen. Mijn moeder doet elke maandag mijn oudste zoontje en heeft de kids 1 weekend per maand. Ze ziet maar 5 procent en heeft haar eigen psychologen praktijk anders had ze ook meer voor de kids gedaan.
Je maakt toch een grapje dat je dat een normale regel vindt?? Ik vind het als moeder niet normaal dag je 'af en toe' je kind haalt en brengt. Dat vind ik normaal voor de oppas. Ik heb geen idee of je verhaal gelogen is. Ik hoop het wel heel erg, want ik kan nergens iets van moedergevoel ontdekken in je berichten. Ik zou het afschuwelijk voor je kinderen vinden als dit verhaal echt waar is. Ik kan het gevoel van medelijden en verdriet om je kinderen bijna niet onder woorden brengen.heel
Hoe komt het in je hoofd op om je kleine baby gewoon af te staan aan je schoonmoeder....?? Omdat je het zogenaamd zo druk hebt met je studie? Een baby hoort bij zijn moeder te zijn en niet bij iemand anders. Als je vindt dat je samen met de vader de verantwoordelijkheid hebt betekend dat nog niet dat je je kind dan maar uit huis plaatst..... En hem weer terug neemt als je er weer tijd voor hebt. Misschien zie je het als een soort co-ouderschap (omdat je het hebt over de gezamelijke verantwoordelijkheid) maar dit is gewoonweg te gek voor woorden.... Mijn zoontje is 2 maandjes jonger als die van jou en ik moet er niet aan denken dat hij bij mijn schoonmoeder zou wonen... Echt... je bent GEK!
Ik ben tot pagina 5 gekomen, en ik geef het op. Ik heb jou maar 1 ding te zeggen en dat is dat het tijd word dat je VOLWASSEN word! En je VERANTWOORDELIJKHEDEN moet gaan nemen. OMG dit lijkt wel een hele slechte soap zeg.
\ Oma werkt 40 uur en zorgt voor jouw kind?!?!?!?!?! Omdat jij geen tijd hebt?!?!?!?!?! 's Avonds als de kindjes op bed liggen, dat is jouw 'vrije' tijd. En jouw tijd is; van je kindjes genieten, dat zou het mooiste moeten zijn wat er is.....