help!!! valentijnsdag. Weten jullie iets?

Discussion in 'De lounge' started by mummie2b80, Jan 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mejojo, leuke tip!
    Heb er gelijk een besteld via mijn werk!

2. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,635
    0
    0
    Oh dat wil ik ook:D
    Waar kan dat online?

3. Sasanna

Sasanna Lid

Jul 27, 2008
    28
    0
    0
    Brabant
    Ik heb al oppas geregeld voor ons zoontje van bijna 1, ondertussen al 5 restaurants gebeld om een tafel te reserveren... zijn de meeste restaurants dicht ivm Carnaval.... grrrrr...:(... 'k wilde m'n husband nog wel verrassen..... nu maar snel iets anders verzinnen....

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Wij doen normaal gesproken niets aan valentijnsdag maar mijn vriend is nogal een snoepkont (chocolade) en heb dus een hart van Verkade besteld, die wordt zaterdag bezorgd maar hij moet een dagje extra werken dus die kan ik mooi onderscheppen en hem zondag geven.

5. ProudMum

ik heb ook het verkade hart besteld. Hij zou vandaag gezorgd moeten worden maar ik vrees dat het niet komt met die sneeuw!

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

Jul 31, 2007
    2,139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha.ik heb hem ook besteld,

ik hoop wel dat hij vandaag ofmorgen komt.. anders heb ik er niets meer aan hihi

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

:d manlief was er vorig jaar ook echt heel blij mee, autosleutels heeft hij gewoon altijd bij zich, hij heeft het ook echt met trots aan iedereen laten zien toen haha :p

voor valentijn heb ik nog niets..:( vandaag maar eens even kijken,
    over 2 weken is hij ook al weer jarig... geen idee wat ik hem moet halen... hmm eerst maar eens iets bedenken wat zoonlief kan geven.

8. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Knip een groot hart uit een stuk karton of papier, versier hem met verfafdrukjes van de voetjes van je kleintje, en als het lukt zijn de handjes ook leuk. Anders kan je de handjes en voetjes omtrekken met een potlood. Zoek een mooi gedichtje op internet en schrijf dat erbij. Kost niets (of heel erg weinig) en is best leuk en origineel!

(Wij doen hier niets aan Valentijn, want 2 jaar geleden is mijn schoonvader onverwachts op valentijnsdag overleden)

9. ProudMum

het verkade hart en de sleutelhanger komen trouwens uit naam van joey.

Idd, hopelijk komt het uiterlijk morgen binnen... Al zal zaterdag ook geen probleem zujn

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

yep heb ook een spannend setje gehaald.

vind het idee van een slideshow op een nummer van ons ook een goed idee. nooit aan gedacht haha!!! Is dat moeilijk om te doen? iemand die dat weet?

11. ProudMum

waar ik al bang voor was....
    Postbode is geweest maar geen hart van verkade....

Had hem zondag besteld en betaald.

12. Ellen291982

duurt wel lang dan. Nog 2 kansen tot zondag!!! duim mee dat hij op tijd is.
    Sneeuw moet geen probleem zijn of is het bij jullie heel erg? Hier gaat alles gewoon door nl

13. Tantan

Tantan Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    1,103
    0
    0
    Roosendaal
    Met Windows Movie maker kan dat. Als je windows hebt heb je dat standaard op je PC staan. Is niet zo moeilijk om te doen

14. ProudMum

alles is goed begaanbaar hier, ik hoop dat het aan d drukte van de tnt ligt en het morgen aankomt. Anders moet ik weer een smoes verzinnen om langs mijn werk te gaan hahaha

15. ProudMum

verkade gesproken en ze sturen een nieuwe. Die moet er uiterlijk zaterdag zijn....

16. Ellen291982

@tantan thanks volgens mij hebbe we dat er wel op. ga eens onderzoeken
    @truusdemier gelukkig hebben ze een nieuwe gestuurd.

Ik kreeg net een valentijnshart door mijn brievenbus. ik dacht van mijn mannetje is ie van een hele lieve vriendin van me. Zo ontzettend lief. Ben helemaal blij!!!

17. ProudMum

Wat lief!!!

Mijn collega zou me bellen als de post is geweest, dan kan ik hem sneaky even ophalen met Joey. Anders moet ik morgen echt een smoes verzinnen...

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij zouden niet aan Valentijn doen....had ik met mijn lief afgesproken...

Kwam de postbode net langs, zie ik wat bij ons in de brievenbus hangen.

Een hart van Verkade van mijn lieverd voor mij...Wat lief! Had ik helemaal niet op gerekend en verwacht, dus het is dan extra leuk.

Overigens had ik voor hem vanmiddag al een heel lief Valentijnskaartje op de post gedaan (en als de postbode meewerkt, krijgt hij deze dus morgen).

De chocola eten we lekker saampjes op, want hij is zelf ook gek op chocola.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb een zippo(aansteker) laten graveren met een foto van ons saampjes

Share This Page