Overstappen via independer ervaringen gezocht

Discussie in 'De lounge' gestart door Sproettie, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi Dames.

Ik heb pas een topic geopend voor dames die willen gaan besparen. Ik ben mijn vaste lasten aan het doorspitten en zag dat onze verzekeringen erg hoog zijn. Nu kreeg ik een tip via Independer te kijken en over te stappen..

We zitten nu bij Interpolis via de rabobank voor een hoog bedrag per maand..
    Via independer heb ik gevonden dat we heel veel kunnen besparen. Hoe gaat dit in zijn werk? Gaat je oude verzekering dan automatisch over in de nieuwe? Kun je ze misschien ook beter bellen de verzekering die naar boven komt?

Iemand hier goede ervaringen mee? wij kunnen wel ontzettend veel besparen dus we overwegen het wel.. maar de verzekeringsmaatschappijen zijn mij niet bekend in de oren dus ben een beetje voorzichtig. Stel dat ze failliet gaan ofzo zit ik dan te denken.

2. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    Independer is niet meer zo onafhankelijk als de naam doet vermoeden. Achmea is tegenwoordig groot aandeelhouder;)
    Het kan dus zijn, maar hoeft niet, dat er een verzekering uit is gekomen die ook onder Achmea valt (let op, heel veel kleine minder bekende namen vallen uiteindelijk onder 1 van de grote maatschappijen)

Ik zou zeggen google even.

Zelf ben ik via independer voor mijn autoverzekering ooit uitgekomen op Onna Onna. Kende ik ook niet, maar dit is gewoon een merkproduct dat valt onder Aegon. Niets mis mee en gewoon een goede prijs. Volgens mij is toen de oude verzekering automatisch opgezegd, maar independer die doet dat niet hoor. Dat loopt dan via de nieuwe verzekering.

En als je independer niet vertrouwt, kun je je altijd nog direct bij de nieuwe maatschappij aanmelden.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben al 2x overgestapt via Independer. Zij zeggen de oude verzekering voor je op, je hoeft zelf dus zo goed als niets te doen. En ook bij de klantenservice zijn ze erg vriendelijk. Ik ben dus zeker tevreden.

4. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik ben in december overgestapt van zorgverzekering via independer. Oude is automatisch opgezegt en het scheelde me 10 euro extra per maand om het via independer te doen, soort van collectiviteitskorting.

Deel Deze Pagina