Help, vandaag inwendige echo.. wat zagen we daar.. ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sterretjexx, 16 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Indd ja..

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Nieuw topic typte ze dit ;

Dames,

Heel kort en krachtig zal ik mijn verhaal vertellen.

- 3 miskramen gehad ; 13 oktober 2012, 3 maart 2013, 13 mei 2013.
    - Vaginistische klachten ivm. verleden.
    - Meer dan een jaar bezig met Zelfinseminatie (zaad in spuit dan invoeren)
    - Man slecht zaad, morfologie niet goed, (tijdens legerdienst, varicoses ontdekt.
    - Huisarts die me met moeite doorverwees naar gynaecologie, na veel zeuren.
    - Eindelijk afdeling gyn. toen werd verteld dat zaad goed was. Maar ik te dik dus na een jaar terug komen.
    - Besloten naar andere gynaecoloog te gaan, dus met eigen initiatief afspraken gemaakt alles verteld.
    - Deze gynaecoloog gaf aan dat zaad van man wel slecht was. Daarvan genetische bloedtesten gedaan. Mij werd verteld door de gynaecoloog dat de huisarts heeft gezegd dat ivf of icsi niet hoefde ivm miskramen (kon volgens hun wel zwanger worden ook al zijn het miskramen. ).
    - Nu besloten in het buitenland te doen (via de zorgverzekering wordt alles vergoedt ) buitenland vraagt om Hypatites en prolaktin bloed uitslagen van man.

- Gebeld naar huisarts, huisarts wil niet meewerken zegt hij LETTERLIJK! Omdat ik nu al bij de gynaecoloog zit moest ik daar maar zijn volgens hem.

- GEbeld naar Gynaecoloog; deze vertelde me dat, dit soort bloedtesten via de huisarts worden gedaan. Ze kon 1 x voor me bellen naar de huisarts. Dit heeft ze gedaan, de huisarts heeft volgens haar geweigerd mee te werken aan het gehele traject. Ik moest van de huisarts maar gewoon doorgaan met zelfinseminatie. DUS IK KRIJG GEEEN BLOEDONDERZOEK.

Ik vind het allemaal maar raar gaan hoe het nu zo gaat in nederland en wil zo snel mogelijk geholpen worden, vandaar dat ik het in het buitenland wil doen, ze willen alleen maar 1 bloedtest zien omdat ik eerder ga dan mijn man (hij heeft maar 3 weken vakantie vrij kunnen krijgen ivm werk) en ik moet gaan wanneer ik ongesteld ben dus.

Ik ben van plan om maandag naar een andere huisarts te gaan, maar ik wil niet dat ik straks nog meer problemen krijg omdat ik met mijn huidige huisarts niet overweg kan ( dat ze mij bv niet aannemen)

Wie kan mij tips geven wat voor stap ik nu het beste kan ondernemen ?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

oke dan........
    Jammer dat ze niet even de moeite neemt om hierheen te komen en de mensen uit te leggen die haar steunde hoe het zit.

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    om eerlijk te zijn ben ik wel klaar met sommige mensen je helpt ze en steunt ze en geeft ze tips en je leeft toch mee en vervolgens laten ze niks horen en ze lezen wel mee!

6. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry sorry Sorry Meiden dat ik hier niets heb geschreven..

Maar was echt zo druk in mijn hoofd de laatste tijd en ja idd ik heb een topic geopend omdat ik erna naar mijn huisarts ben geweest en dat kwam als eerste in mij op..

Bij de vk was niets meer te zien... Ik heb hierna een topic geopend, maar ben in een depressie geraakt erna, waardoor ik een tijd niet ben gekomen op zwangerschapspagina...

Sorry en mijn excuses...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Sterkte hoor....!

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!

Deel Deze Pagina