help!!! vandaag uitgerekend en opeens twijfels over naam...

Discussie in 'Babynamen' gestart door loesje1982, 4 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik vind het heel mooi, maarja, ik hou dan ook wel van "kaknamen".

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik vind Charlotte mooi...maar niet passen bij Jens....
    Die twijfel komt me wel heel bekend voor. Ik zou zeggen: gewoon doen. Je hebt er samen voor gekozen en toen was het 'goed'. Nu komt de spanning van de bevalling dichterbij en ga je overal aan twijfelen :)

3. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Mee eens, ik vind Charlotte persoonlijk geen mooie naam, maar ik hoef het ook geen mooie naam te vinden :D. Sophie vind ik wel een hele mooie naam. Ik vind Charlotte Sophie wel goed klinken, maar wel 'kak' idd, geeft dat?

4. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Kijk! Zo klaar als een klontje toch?! Ik zou er ook niet meer van afwijken in dat geval!

5. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Ik vind Charlotte een super leuke naam! En als jullie er allebei weg van zijn.. DOEN!

6. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik vind Charlotte ook een hele mooie naam! Vind het wel een echtje meisje-meisje (meer tuttig) maar wel een lieve mooie naam! Zou er gewoon voor gaan :)

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind 't ook een prachtige naam! Charlotte stond hier ook heel hoog op m'n lijstje. Ik vind het inderdaad wel een beetje een "kaknaam", maar dat maakt toch niet uit? Ik hou d'r wel van!

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Superleuk joh, en ook leuk bij Jens (mocht er ooit nog een 2e komen)! Twijfelen doe je nog tot het laatste moment, maar als je kindje er straks is, dan zul je ook weten of/dat dat de naam is!

Enneh, dilemma met Duitse naam hebben wij ook gehad! Wonen nu niet meer in Duitsland, maar toen wel. Wij vonden het verschil voor Julia niet zo heel groot, en daarbij moest het voor ons vanwege familie ook nog goed in het Engels uitgesproken kunnen worden. Nog lastiger! Maar het is gelukt ;)

9. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    @linda86, grappig, jij hebt isabelle voor je dochter, en die stond bij ons ook op t lijstje, zal toch een kwestie van smaak zijn denk ik dan!

@gentle, ja, is even puzzelen, maar wel te doen een naam die overal uitspreekbaar is, ben je ook in duitsland bevallen?

Deel Deze Pagina