Beetje vreemd onderwerp maar ik bloed nu al een kleine week en verloor vanmorgen echt iets groots. Ik vraag me af hoe jullie het vruchtzakje herkenden? Dit lijkt me meer een beginnende placenta. Heel vast, doorbloed en lijkt wel een navelstreng aan te zitten. Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en vruchtje is met 6 weken gestopt. Heb cytotec genomen 6 dagen geleden en verlies dus veel bloed, wat weefsel en nu een groot stolsel van 4 bij 2 zoiets.
Dat klinkt wel logisch. Bij mij was het een propje met een duidelijk herkenbaar vruchtje, echt een garnaaltje. Het was ook hard (wel breekbaar)
Ik heb vruchtzakje niet herkent, alleen veel stolsels kwijtgeraakt. Grootste was 10 cm lang en heel donker rood. Ik merkte wel duidelijk toen het voorbij was want ineens was de buik- en rugpijn weg.
Bij mij was het veel bloed en grote stolsels, ik schrok ervan, ze hadden me van te voren niet echt voorbereid op die stolsels. Ze vertelden me te letten op een klein vruchtzakje.. Bij mij heeft het weken geduurd voordat alles eruit was, geen pretje
In mn album heb ik een foto van mijn miskraam. Ook van ongeveer 5 a 6 weken.. dat was het vruchtzakje. Dat wat op de placenta leek heb ik niet op foto gezet, dat was echt wel onsmakelijk. Zag er bij mij groot uit (groter in lengte dan vruchtzakje), donker en er zat ook een soort van vliesje omheen. Schrok me rot toen het plots in de wc viel
2 weken geleden verloor ik een stuk weefsel van een dikke 5cm, het was roodgrijs met witte "adertjes". Vannacht het vruchtzakje verloren met hetzelfde soort weefsel eraan. Het vruchtzakje was een duidelijk herkenbaar, stevig bolletje van anderhalve centimeter ongeveer. Edit, alles tesamen bloed ik nu 3 weken, sinds een paar dagen duidelijk minder dus het loopt op z'n eind.
Bedankt voor de reacties! Vanmorgen was dan geen vruchtzakje, denk placenta. Verlies nu meer stolsels maar niks lijkt op een vruchtje of zakje. Even afwachten wat er nog komt. Ben steeds bang dat ik wat verlies als ik buiten ben. Ik vind dat er een hoop uitkomt, jeetje, nooit gedacht dat dit allemaal in je baarmoeder zit. Ik heb maandag een echo, ik hoop dat het dan schoon is.
Bloedstolsels kunnen erg groot zijn. Een herkenbare placenta zul je niet tegenkomen. Dit is niet te onderscheiden vsn een stolsel mits dit aan t vruchtzakje vast zit. Hou er rekening mee dat je geen herkenbaar vruchtzakje moet verliezen. Dit kan ook krimpen, gedeeltelijk opgenomen worden door je lijf, kapot gaan of onherkenbaar zijn.