Hallo Mijn vraag is vanaf wanneer is het ongeveer gebruikelijk dat je de geboortekaartjesboeken kan halen bij de drukker? Want wil toch wel vroeg een kaartje uitzoeken, en op internet is wel heel erg veel keuze, en ik vind die boeken toch wel iets leuker om door te kijken En wanneer hebben jullie de boeken opgehaald?
Wij hebben dat vroeg gedaan. Rond de 22-23 weken ofzo en al snel gegevens aan de drukker doorgegeven. Proefdruk kwam later en toen die eenmaal ons akkoord had was het allemaal lekker geregeld Vond dat wel een prettig idee. Oh en ik vond boeken doorkijken ook veeeeel leuker!!
Wij hebben rond de 20 weken 3 proefdrukken aangevraagd via internet. Maar we voelde ons er niet prettig bij; zo zakelijk niks persoonlijks. Ik ben toen gaan informeren of er een drukker in de buurt was en of die dit kaartje voor ons wilde drukken. Zo gezegd, zo gedaan. We zijn vanmiddag langs geweest en het wordt helemaal top !!
Bij de eerste gingen we ook kijken zo rond de 24-25 weken en hadden we ze toen ook besteld... Nu ben ik 29 weken zwanger en ik vergeet het steeds, we moeten nog steeds gaan kijken Het staat gepland voor a.s. donderdag.
Ik was beide keren vrij laat. Heb geen boeken gekeken want houd niet zo van standaard kaartjes. Hier beide keren zelf ontworpen/ samengesteld. Bij Daan pas in mijn verlof actie ondernomen (= 5 weken vooraf). Na 2 of 3 proefdrukken was hij een paar dagen voor zijn geboorte goed.... haha. Als jij er al zin in hebt, gewoon naar de drukker gaan hoor!
Wij hebben het net na de 20weken echo gedaan, nu gaan we het via internet doen. Hebben geen drukkerij in de buurt en vorige keer moest mijn man dus wel erg ver weg om de kaartjes op te halen