Wat een onzekerheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sophie28, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik hebbsteeds maar bruine afscheiding, ruime week gestopt en nu vanmorgen weer.

Ik word er zo onzeker van!! Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad met kloppend hartje maar als ik dat bruin ie schrik ik zo!

Hebben jullie ervaringen?

X

2. lovieyou

lovieyou Niet meer actief

Volgens mij kan oud bloed geen kwaad.. Zolang je geen helder rood bloed verliest met krampen, is er volgens mij niks aan de hand. Het kan nog oud bloed zijn van de innesteling.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zolang er geen krampen zijn, en helderrood bloedverlies kan het allemaal niet zoveel kwaad! Het is nog zo pril dus kan zeker nog van de innesteling komen.. Don't worry be happy :)

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Bij de zwangerschap van mijn dochtertje ben ik zelfs helderrood bloed verloren en een stolsel, maar hier ook niks aan de hand.
    Soms zit er inderdaad nog wat oud bloed wat er nog uit moet of, net als bij mij, zat er een stolsel wat er nog uit moest...
    Snap je onzekerheid hoor, maar probeer je niet te druk te maken!

5. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ze zag ook wel op de echo dat ik n innesteingsbloeding gehad had en het kon dat mijn lijf het oploste of nog los kwam...maar toch schrik je steeds!

6. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Probeer niet te stressen!
    Oud bloed zegt niet zo heel veel, het moet er gewoon uit.

7. Sophie28

Sophie28 Actief lid

24 jan 2012
    179
    2
    18
    NULL
    NULL
    Dank julliewel!

8. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik heb het ook gehad met 7 weken, dat hield vanzelf op. Voor mij ook vreselijk stressvol, want in het verleden kondigde dat steeds een miskraam aan! Maar toen had ik nog geen kloppende hartjes gezien hoor!

9. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    Zou je eigen er geen zorgen over maken .....
    ik heb dat ook gehad vanaf week 6 tot week 9 bruin verlies maar ook dagen met helder rood verlies en ben nu bijna 13 weken en alles ziet er prima in orde uit .......probeer te genieten van je zwangerschap weet dat dat moeilijk is had ik ook hoor !

Deel Deze Pagina