Eczeem, misschien KMA hoe snel werkt Nutramigen=

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaAnna, Dec 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaAnna

MamaAnna Actief lid

Nov 7, 2009
    110
    0
    0
    Hallo,

Ons zoontje heeft vanaf 3 maanden eczeem. De laatste weken werd zijn eczeem ineens veel erger. Het zit bijna over zijn hele lijfje. Nu denken ze aan koemelkallergie. Hij krijgt nu Nutramigen. Heeft er iemand ervaring? Hoe snel zouden we resultaat moeten zien? En zou het eczeem dan helemaal moeten verdwijnen of gedeeltelijk?

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bij C en D duurde het 2 weken voordat wij resultaat zagen.

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Als het eczeem alleen door kma wordt veroorzaakt zal het wel ver verdwijnen.
    Vaak is eczeem aanleg (zit het in de familie?) en wordt het getriggerd door iets.
    Mijn zoontje had hevig eczeem. Hij heeft het van mij. Kma triggerde het eczeem, maar ook wasmiddel. Zijn huidje is heel goed opgeknapt door de voedingsmiddelen weg te laten war hij allergisch voor is, wasmiddel te gebruiken waar hij niet op reageert. Hij heeft nu nog minimaal eczeem.

Dochter heeft sinds kort ook eczeem. Ook zij heeft kma. Ik weet bij haar nog niet of alleen de kma het triggert. Sinds de overstap op de nutramigen AA (kreeg eerst friso allergy care) is wel haar gezichtje opgeknapt. Rest van haar lichaam niet, daar is het zelfs nog wat uitgebreid. Dus nu eerst eens ander wasmiddel gebruiken, kijken of dit ook een trigger is.

Bij eczeem heeft de voeding 6 weken nodig, dus dan kan je zien in hoeverre het werking op het eczeem heeft.

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Wij zagen na een week of drie duidelijk verschil. Voor de drie weken ook wel maar na drie weken was ik helemaal overtuigd dat we er goed aan hebben gedaan om op Nutramigen over te stappen.

Share This Page