Nog nog ongesteld

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Channie32, Oct 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Channie32

Channie32 Bekend lid

Oct 30, 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi verloskundige even een vraagje..ik ben 6augustus ongi geweest en erna rond 10 sept..nu is mijn vriend 5 weken weggeweest dus hebben wij niet geklust..mijn vriend is nu weer 3 weken thuis.. Ik ben dus na 10 sept niet meer ongi geweest..ga ervan uit ik niet zwanger kan zijn omdat mijn vriend er 5 weken niet was.. Heb al 1,5 idee ik ongi moet worden maar er komt maar niets..u Miss een idee? Alvast bedankt hè doeii

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

als je niet ongesteld wordt zou ik toch een test doen.
    Hoe lang was je vorige ongesteldheid? Was dat een normale qua aantal dagen bloedverlies en hoeveelheid bloedverlies?

Mirjam

3. Channie32

Channie32 Bekend lid

Oct 30, 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Hoi hoi ik moest 6 augustus ongi worden werd dit denk 2 dgn later..toen weer 10 sept.. Uit me hoofd of 12 sept.. Dus ging uit van 10 okt ik het ongeveer weer moest worden maar ti's nu dus al veel later.. De maanden ervoor schommelt het ook een paar dagen ga ook uit van een cyclus van 32 dgn.. Gister getest maar negatief..moet me denk maar weer aanmelden bij de gynecoloog zo lastig dit.. Doeii

4. Channie32

Channie32 Bekend lid

Oct 30, 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Heb trouwens altijd 1 dag ik aardig bloed en totAal maar rond de 4 dagen en die dan weinig bloedverlies

Share This Page