Hoi, Sinds 5 dagen weet ik dat ik zwanger ben. Nu ervaar ik eigenlijk niet veel symptomen. Wel heb ik last van een zeurderige lage rugpijn, meer afscheiding en brandend maagzuur. Dit heb ik nooit! Ik kan nergens terugvinden of dit ook typische vroege zwangerschapskwaaltjes zijn. Moet ik me zorgen maken? Bedankt alvast!
hoi je hoeft niet per se de typische kwaaltjes te hebben hoor! De dingen die jij beschrijft horen wel bij de zwangerschap, lage rugpijn, maagzuur en meer afscheiding, dus eigenlijk heb je toch al zwangerschapskwaaltjes. Goede zwangerschap gewenst. Neem je al foliumzuur? Mirjam
Bedankt voor je reactie! Ik slik sinds 4 weken folium zuur en sinds zaterdag heb Indiƫ vervangen voor davitamon mama plus. Nog een klein vraagje: vanacht eenmalig heel licht roze/bruine afscheiding ipv helder.. nu geen last meer van. Kan dit kwaad? Ik maak mij de hele dag al zorgen.. Bedankt nogmaals
Hoi, Dit kan geen kwaad, komt veel voor. Zolang het niet als een menstruatie is met buikpijn hoef je niet meteen bang te zijn voor een miskraam Groet Evelien