help verjaardag feestje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wenneke20, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Mijn zoon word bijna 5.

    Hij is nog nergens uitgenodigd op feestjes.
    Dus weet niet hoe of wat.

    We willen naar een binnenspeeltuin.dacht zelf aan 5a6kindjes.

    Maar hoelang?
    Als t afgelopen is krijgen ze dan nog een tasje met iets erin?

    Wie weet het en heeft tips:(:
     
  2. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik heb de kids mee naar huis gehad. 3 kindjes, mee uit school (11,45) en dan om 3 uur thuisgebracht. Wij hadden een piratenspeurtocht op het eind. In de kist die ze vonden zat iets te drinken en snoepen voor direct en zakjes met snoep/speeltjes om mee naar huis te nemen.

    Mijn jochie was met een feestje van een vriendje met 5 kids naar een binnenspeeltuin geweest, die zijn om kwart over 12 op school vertrokken. Daar patat gegeten, poosje spelen. Rond 3 uur taart en cadeautjes. Nog even spelen en om 4 uur weer in de auto. Deze speeltuin was 15minuten rijden, en mijn jochie de laatste die thuisgebracht werd, dus dat werd 5 uur.. Bij het uitstappen kregen ze allemaal nog een zakje snoep..
     
  3. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Ok bedankt voor je reactie
     
  4. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Waarom vier je het niet gewoon lekker thuis met een paar kindjes?
    Ik vier het met Stijn al 2 jaar thuis.. Vorig jaar wou hij een cars feestje dus cars versiering gekocht en een cars racebaan gemaakt en voor de rest alleen maar oud hollandse spelletjes gedaan (koek happen, stoelendans enz) en ze vonden het super.. Vorige week werd hij 6 en wou een voetbalfeestje dus 5 kindje uitgenodigd paar voetbal spelletjes opgezocht op internet en spelen maar :)

    Stijn is zelf ook een keer op een feestje geweest waar ze naar een binnen speeltuin gingen.. Hij ging hier toen om 2 uur weg en kwam om 19:00 weer thuis want ze aten daar..

    Ik geef alle kindjes altijd een zakje met een snoepje en een kleinigheidje erin mee..
     
  5. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Ik heb een chronische whiplash dus thuis s geen optie voor mij.ik kan zelf bijna niks dus toch afhankelijk van een ander helaas.

    Vandaar dus een binnenspeeltuin .
     
  6. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Ja dan zou ik het ook lekker in de binnenspeeltuin doen :)

    Maar ik zou niet te lang doen want ze zijn nog erg jong en best wel snel moe dus ik denk dat 3a4 uurtjes echt wel lang genoeg is.. Hier mogen ze net zoveel kindjes uitnodigingen als de leeftijd die ze worden.. (weet nog niet of ik dat over een paar jaar nog doe haha)
     
  7. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Persoonlijk vind ik 5-6 kindjes ( in totaal dan dus 7) voor een buitenactiviteit wel veel. Tenzij je nog 1 a 2 mensen hebt die je helpen.

    En dan is 1,5 uur ook echt wel genoeg.

    En iets meegeven kan. Een toeter en een snoepje is al leuk genoeg!
     
  8. wenneke20

    wenneke20 Fanatiek lid

    29 okt 2006
    4.325
    136
    63
    Zag op internet ook iets van een kamelen melkerij . feestje lijkt me ook leuk .
     
  9. cupcakes

    cupcakes Fanatiek lid

    28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Wij hebben het feestje thuis gedaan, handig aantal om te hanteren is de leeftijd die je kind wordt: dus 5 jaar 5 kinderen etc.

    Het was bij ons een dinsdag uit school kinderen mochten meteen mee. Eerst kadootjes uitpakken (kids waren amper binnen en begonnen zelf al te geven). Daarna cakejes versieren en opeten + limonade. En toen hadden we wat spelletjes gedaan, merkte wel dat veel spelletje heel snel voorbij waren, toen zijn we met wat speelgoed naar een speeltuin in de buurt gegaan. Eenmaal thuis zijn we nog gaan sjoelen in de tuin. Ik had dierensnoepjes gekocht en boven elk vakje zat een plaatje van een van de dieren, als ze in dat vakje schoven mochten ze een snoepje, dat was echt een succes!
    Als afsluiter patat gegeten, kids werden om half 6 opgehaald.
     
  10. ik ben met 7 kindjes inc die van mijzelf naar een binnenspeeltuin geweest

    ideaal, eten drinken chippie en een ijsje en aan het einde een kadootje kiezen.

    1 bevriende moeder heeft meegereden en geholpen.

    van 12.30 tot 16.00 gespeeld en de laatste was om 17.00 afgeleverd.

    De kids vonden het erg leuk!!
     
  11. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Onze zoon wilde een verjaardagsdiner :D Dus 2 klasgenootjes uitgenodig, de tafel mooi gedekt en toen patat bakken :cool: en lekker met elkaar eten.

    Volgend jaar wil hij dit weer, wij zitten eraan te denken om dan iets eerder te beginnen en er een bingo aan vooraf te laten gaan met kleine prijsjes.
     
  12. xxisoldexx

    xxisoldexx Fanatiek lid

    1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Mijn zoon word bijna 4. Ik denk zelf aan ongeveer 5 kindjes maar zou dan wel met 2 volwassenen gaan. 2/3 uurtjes lang zat. En geef ze een leuke traktatie mee naar huis. Maar dat is mijn hobby/werk dus dat is dan geen probleem:D
     

Deel Deze Pagina