Help...verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door Donja62, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donja62

Donja62 Actief lid

25 jul 2010
    303
    19
    18
    Hoi
    Zaterdag wordt onze dochter 5. Hele huis vol, vooral smiddags. We hebben en normaal formaat huis maar kunnen niet al het bezoek bergen. In de ochtend zo'n 8 volwassenen, dat is prima . In de middag rond de 14 volwassen en 14 Kids denk ik...verschillende leeftijden.
    Ik had gehoopt op buiten ...Heb springkussen gehuurd. Maar wordt slecht weer. Veel kans op neerslag.
    Wat te doen? Kussen afzeggen? Hoe vermaak ik de Kids zonder het hele huis op de kop te hebben?

Tips / ervaringen?

Liefs Donja

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    De bovenverdieping afsluiten, knutselhoekje voor de kinderen maken (bij de action hebben ze genoeg leuke dingen voor een paar cent) en verder accepteren dat het huis echt niet netjes zal blijven met zoveel mensen.

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Oei.
    Ik denk dat ik zaaltjes zou gaan afbellen in de hoop dat ik nog een zaal kan huren. Maar dat zou ik doen hoor. Je kan ook vragen of mensen eerder of later komen bijv.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Kan je niet een zeil over het springkussen spannen?
    Zodat het daar droog blijft.
    En anders idd een knutsel/speelhoekje op een slaapkamer maken.

5. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.533
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Misschien een grote partytent in je tuin? (als je daar tenminste ruimte voor hebt)?

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  6. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Partytent idd, dat scheelt zo veel qua rommel in huis, zeker met kinderen. Als je een overdekte springkussen kan huren zou ik dat doen. Of iets voor over de springkussen, als je bij een bedrijf huurt hebben die vaak wel iets als oplossing voor slecht weer.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij zorgen er altijd voor dat de grootste slaapkamer kindproof is en zetten daar de lego/blokken/treinbaan/poppenhuis neer. Er staat ook een tv - dus eventueel kan er ook nog tv gekeken worden. Alles boven de 3 kan zelfstandig naar boven. En de 2 jarigen gaan onder begeleiding.
    Andere kamers blijven dicht als slaapkamer voor de kleinsten.

8. Jules!

Jules! Bekend lid

26 jun 2017
    822
    1.065
    93
    Vrouw
    Ben je er al uit wat je gaat doen? Misschien verplaatsen naar zondag?

Deel Deze Pagina