Beetje bloed bij man na vrijen

Discussie in 'De lounge' gestart door nickyhartje, 28 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nickyhartje

14 feb 2017
    88
    53
    18
    Misschien meer wat voor gezondheid maar ik zet 'm hier maar.

Gisteren na het vrijen merkte mijn man op dat er aan de onderkant van zijn piemel wat bloed zat. Niet veel hoor, een streepje, maar toch. Hij zei dat het vast niks was, maar ik zit er over te tobben.

Ik geloof dat ik hier (of op een ander forum?) al eens gelezen heb dat er nog mannen dit af en toe hebben. Zou het kunnen dat het iets met zijn voorhuid te maken heeft? In opgewonden toestand gaat zijn velletje wel van de eikel, maar niet verder, ik kan het niet verder strak naar beneden trekken maar ik heb ook geen idee of dat echt moet. Bij mijn ex lukte dit prima, daar kon het velletje echt helemaal strak getrokken worden tot voorbij de eikelrand. Hij heeft er verder ook geen last van (toch nog nooit wat van gehoord).

Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben? Dat het toompje of het velletje is gaan bloeden? Ik maak me er toch zorgen in.

2. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Als hij zich er zorgen om maakt even bespreken met de huisarts.

Maar denk dat mijn man het absoluut niet kan waarderen dat ik dit zo op een openbaar forum neer zou klappen.
    Als je twijfelt bespreek dit met je man en bel met een huisarts. Niet op een forum

Insomniac, jojo85 en muis26 vinden dit leuk.
  3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik zou als je man het niet vertrouwd gewoon ff de huisarts bellen al is het maar om gerust gesteld te worden..

en jo85 ik denk dat ieder voor zichzelf kan bepalen wat wel of niet op een forum kan.

Meiske2015, jessy77 en Citroentje93 vinden dit leuk.
  4. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

28 feb 2017
    1.761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Iedereen hier is vrij anoniem en vraagt zich 10000e dingen af met betrekking tot partner dus lekker boeien. Haha maar oke ts succes ik zou toch even afspraak maken met de huisarts :)

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Zeg volgens mij dat MIJN man....

En dat als ze het niet vertrouwd ze met haar man moet praten en een huisarts moet vellen ipv hier.
    Niemand kan hier naar de penis van haar man kijken.

6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh echt? Mijn man zou het juist een worst wezen zolang ik maar niet zijn volledige naam zou noemen, zijn bsn nummer zou vermelden en een foto van hem er bij zou plaatsen:) ik zou aan jouw advies dus helaas weinig hebben.

Ontopic: het zou prima kunnen dat de voorhuid wat strakker dan normaal is en hij daardoor wat bloed verliest. Maar er kunnen ook tig andere dingen zijn die het zouden kunnen verklaren dus ik denk dat een bezoekje aan de huisarts wel zo verstandig zou zijn.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Als je een wondje bij de penis krijgt in erectie, bloedt dat ook best flink, dus het hoeft echt maar iets kleins te zijn. Mijn man heeft een soort gevoelig plekje op zijn penis waar een flinke ader vlak onder de huid loopt, dit plekje gaat vrij makkelijk open... met echt een bloedbad als gevolg :eek: Heel romantisch, allemaal gaasjes en tape om een penis wikkelen :roflmao: Gelukkig heeft hij het nu minder vaak dan vroeger.

Lijkt me dat je man zelf wel kan zien waar het bloed vandaan komt en kan beoordelen of het gewoon een wondje is of iets anders?

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Tja volgens jouw man, maar daarna toch een oordeel vellen dat de vraag helemaal niet op een forum hoort.
    Het kan toch dat iemand dit herkent?
    Vind het prima kunnen op het forum.

@ts weet je zeker dat het van je man komt en niet van jou? Als je het niet vertrouwt zou ik even met de dokters assistente overleggen.

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Uhm het gaat toch niet over JOUW man?!

10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Kan natuurlijk best dat er ongemerkt ergens iets beschadigd is wat verder geen kwaad kan.

Ik zou me geen zorgen maken tenzij het vaker voor gaat komen.
    Zou het dus in de gaten houden.

Maar bij twijfel gewoon de huisarts bellen.

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Weet je zeker dat het niet van jou was?
    Zou niet direct de huisarts bellen, maar kijken of het de volgende keer weer is.

12. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Oooh ja natuurlijk want je mag niks anders zeggen.

Ik adviseerde verder alleen maar om naar een HUISARTS te gaan de anderen adviseren niks anders...

Maaruh succes!

13. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Het gaat toch niet over jou?

14. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Huh?

15. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Kan best dat de voorhuid inderdaad te strak is, of dat het toompje iets is ingescheurd. Als het eenmalig is, is het niets om je druk over te maken. Komt dit vaker voor dan zou je langs de huisarts kunnen gaan, en nee deze gaat niet gelijk snijden, er zijn ook crèmes om de boel wat losser en soepeler te maken. ;)

16. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ha lolbroek :roflmao:
    ppff

Deel Deze Pagina