Zelf een taart maken met zo een bodem van de supermarkt, pudding kloppen en dan fruit erover heen, leuke cupcakejes maken en versieren.
Warme bakker, multivlaai, limburgia kun je allemaal leuke kindertaarten bestellen een dag van te voren.. Ik doe het zelf altijd toch een paar dagen van te voren. helemaal nu mn oudste 4 word maar goed daar heb je nu niks aan .. succes en alvast gefeliciteerd!
Bedankt meiden voor jullie tips! Heb vanalles in me hoofd door jullie leuke ideeen en tips dus het komt vast goed allemaal!
Ik maakte wel een kwarktaart gewoon uit zo'n pak Erg lekker En dan leuk versieren met fruit en andere leuke versieringen ( kun je bij AH halen bij de cake mixen)
dit heb ik laatst gemaakt.. soesjes bij lidll gekocht bij action hebben ze van die versierzakjes met toppings chocolade gesmolten en zon zakje dokter oetker gelei... eerst in choco dippen dan ik topping.. je kan ook bv hagels gebruiken
Oeii dat ziet er ook wel heel verleidelijk uit hihi.....misschien als traktatie voor de kinderen? Of zou dat te zijn?
De bakker kan altijd nog wat regelen alleen wel duur! Ik had de mazzel dat ik de dag ervoor nog naar de hema ging en iemand een prinsessentaart niet kwam afhalen. Dus die maar gekocht!