Wat ik me afvraag wat vinden jullie een tijd wanneer mensen mogen bellen? Zonnet gaat de telefoon, man werkt met computers e.d. een kennis wie we nooit spreken!!! wil dat hij de pc komt maken. Nu kijk ik op de klok, en zou ik nooit op deze tijden bellen. (wel smsen) Wat vinden jullie ervan? Brand los!!
Na 8 uur bellen doe ik zelf dus echt NOOIT, behalve naar mijn ouders (die ik vaak van tevoren ook nog sms zelfs!) Maaaaar, mijn vriend is duivenmelker....... En als er ooit een duif van hem bij iemand anders zit (die je dus meestal niet kent) bellen die ons gerust om half 11 's avonds nog op hoor..en andersom doet mijn vriend dat ook. Schaam me dan altijd kapot, omdat ik me niet voor kan stellen dat dat normaal is om te doen
Euhhhh, 21.00 bellen dat vind ik nog vroeg. Ik bel soms nog wel tot een uur of 23.00. Ligt er aan met wie. Maar 21.00 voor de mindere bekenden ook nog een prima tijd... als ze maar niet om 20.00 bellen, want dat wil ik Journaal kijken.
Kennissen zou ik nu niet meer bellen. Inderdaad wel een smsje sturen. Mijn moeder of beste vriendin zou ik nog wel bellen.
Ik bel niet na 20u, tenzij het familie is. Ik word zelf ook liever niet na 20u gebeld, zet dan vaak gewoon mn mobiel uit .
Ik vind 9 uur helemaal geen rare tijd om te bellen, zou zelf ook zo zonder nadenken mensen bellen rond deze tijd Zelf word ik tot een uur of 11 's avonds wel 's gebeld en bel zelf tot half 11/11uur.
Ligt er aan naar wie, ik weet van de meeste mensen wel ongeveer hoe laat ze naar bed gaan, dus daar pas ik 't aan aan. Maar ik zou gerust om 23:00u nog iemand bellen als ik denk dat ze wakker zijn hoor.
Na 22:00 bel ik niemand meer, ik vind het zelf ook niet fijn als mensen mij na 22:00 nog bellen aangezien ik dan meestal wel in bed lig, tenzij er natuurlijk iets gebeurd is dan mogen ze mij op elk tijdstip bellen. Of ik moet zeker weten dat diegene echt niet al in bed ligt (zoals mijn broer) dan wil ik nog wel eens na 22:00 bellen.
Zo nooit bij stil gestaan zelfs bij deze vraag... Vriendin belt soms nog wel eens midden in de nacht ... voor mannen advies bijvoorbeeld. Ik leef ontzettend mee dus mag ze me zelfs wakker bellen voor een kletspraatje. Ik doe dan weer niet aan sms-sen. Ben ik denk ik te oud voor. Gedoe zeg. Reageer dus absoluut niet op sms-jes.
wat gaat dat vlot zeg! Ok, leuk om te horen al deze meningen. Vriendinnen mogen me altijd bellen/smsen... Ze bellen me zowieso niet voor dingen wie onbelangrijk zijn Familie idem!
Vrienden bel ik na tienen niet meer, al word ik soms nog wel om half 11 gebeld. Dat vind ik dan wel een beetje vreemd, maarja voor vrienden maak ik dan toch wel tijd hihi! Kennisen zou ik na 8 uur niet meer bellen. Mijn vriend werd op 2e kerstdag om half elf 's avonds door een vage kennis gebeld. Of hij haar computer wilde maken... Ongelooflijk, waar zit dan je fatsoen? Mijn moeder bel ik soms nog wel rond 12.00 uur, die slaapt toch nooit eerder dan half 1 haha!
Mijn vader, schoonouders en schoonzus bel ik soms zelf nog na twaalf uur en andersom ook. Voor de lulligste dingen. Ik weet van hun dat ze nog niet slapen.