Wie heeft er een airco onder de 250,- euro? Hoe bevalt hij? Aanrader? Of totaal niet? Mijn man heeft astma en hoest altijd zijn longen uit zijn lijf met temperatuurs veranderingen, als ik de airco maar een paar graden kouder zet dan buiten zou hij hier dan ook last van hebben? Ik zoek een mobiele airco voor alleen de huiskamer. Ik ben op internet als flink aan het zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer.
Sorry maar dat is echt bagger spul wat je dan koopt. Veel te kleine capaciteit om een woonkamer te kunnen koelen. Astma: een airco zuigt lucht aan, haalt het vocht eruit (de meeste airco's althans) en blaast koele droge lucht weer uit. Als hij niet tegen droge lucht kan is het niet aan te raden tenzij je ook een bevochtiger in huis zet. Als je echt een goede oplossing wilt kun je beter een vaste airco laten installeren. Die hangen hoger waardoor je ook niet die koude wind steeds op je hebt staan. Maar die zijn dan ook wel een stuk prijziger. Een goede mobiele airco met genoeg koelcapaciteit voor een woonkamer kost ook al snel 500+. Zelf hebben wij twee airco's van het merk zibro. Zes jaar oud en draaien nog steeds als een zonnetje. Ze koelen ook ruim voldoende voor de grootte van de kamers.
Een goede mobiele airco is wel wat duurder. Neem er wel een met een hoge capaciteit. Wij hebben er 3 1 voor iedere verdieping. En Ze trekken het super het word nooit warmer dan 21 graden in huis terwijl het voorheen zo 29 graden Was.
Bedankt, een vaste airco past hier helaas niet. Ik kwam deze tegen, ik ga morgen even bellen hoe lang de garantie is. ⥠Mobiele AIRCO met GARANTIE mobieleairco airconditioning - Ventilatoren en Airco's - Marktplaats.nl
Deze hebben we ook op ons werk voor een ruimte zonder ramen. De capaciteit is niet groot genoeg voor een woonkamer. Wellicht dat dit een groter model is maar kijk daar wel goed naar.
Ik werk op de administratie van een koeltechnisch installatiebedrijf. Zie dat het een Western airco is en daar hebben wij ook regelmatig mobiele airco's van. Persoonlijk zou ik geen gebruikte mobiele airco kopen. Je weet nooit hoe de vorige gebruiker met het apparaat is omgegaan en een reparatie die net buiten de garantieperiode valt kan behoorlijk in de papieren lopen. Ik zou dus navragen waar deze ondernemer de mobiele airco's vandaan heeft en hoe oud de mobiele airco is. Kijk ook goed na wat de capaciteit van de mobiele airco is. Stel je hebt een woonkamer van 100m3 moet je ook een mobiele airco hebben die deze 100m3 kan koelen.
Wij hebben ook een airco gekocht vandaag. Wel wat duurder als jullie budget maar het viel ons op dat de goedkopere airco's én weinig capaciteit hadden en niet de woonkamer zouden kunnen koelen, én veel herrie maakten (zelfs airco's met 70 decibel gezien, vanaf 80 decibel moet je gehoorbescherming gebruiken. Dacht toch niet dat ik met koptelefoon op ga zitten als de airco aan staan haha). Nu eentje gekocht voor 370. Kan de hele ruimte koelen en maakt minder herrie (maar persoonlijk vind ik het nog steeds flinke herrie hoor, 60db)
Onze vaatwasser is 50db en die vind ik al herrie maken... Manlief hoort niet eens of hij aanstaat haha Welke heb je gekocht? En hoe ben je tot je besluit gekomen?