Ik wil het liefste voor mijn vrijgezellenfeest zo'n sexy jurkje aan met een zeer diep decolletettuh. Maar nu is het probleem; Ik mis de tettuh! Ik vind het echt een supermooi jurkje en met een paar mooie pumps en corrigerend ondergoed is er best wat van te maken. Maar staat het niet raar als ik weinig tiet heb en dan zo'n diep decolleté neem? Alsof ik iets probeer te benadrukken wat er niet is. Voor mijzelf maakt het me echt niks uit, maar zou het wel rot vinden als dat de gedachte is van anderen.
Ik zeg altijd: je moet je sterke punten benadrukken. Het heeft weinig nut om een jurkje te dragen dat je decollete benadrukt als je geen boobs hebt. Ik zou zeggen: of aan de slag met tape/plakband en push them to the limit of...ander jurkje
Nee hoor! Lekker aantrekken Ik heb ook vrijwel niets wat voorgevel betreft, maar ik ga het daarom echt niet laten om iets aan te trekken wat ik leuk vind..
Neeee, hahaha. Dat heb ik al kortgesloten. Savonds wil ik er leuk uitzien haha. Ik draag best een kroontje ofzo, maar ik ga niet de kroeg in met een babypak.
Als jij jezelf er prettig in voelt moet je dat lekker doen. Meid je gaat trouwen! Zal jou een rotzorg zijn hoe andere erover denken...
in hollywood dragen ze tog ook een zeer diep decollete terwijl ze geen boobs hebben kan heel mooi staan, zolang de jurk goed bij jou past en je goed staat, dan valt alles wel goed, met of zonder boobs en anders gewoon push uppen, maak je geen zorgen in elk geval
Vind een diep decollete juist mooi met weinig tettuh. Ikzelf ben zeer goed bedeeld, maar probeer nooit een diep decollete. Met inimini tetteuh vind ik het juist charmant
als je zo een jurkje als bovenstaande wilt aantrekken is het miss juist mooier als je minder heb! stel je voor je heb groters maar ze hangen,dan zit je daar weer mee!
zon jurkje is idd beter met kleine tieten. al vind ik ze persoonlijk echt ordinair. als je echt zon jurk bedoelt. maar goed wie ben ik. veel plezier!
Vind ik ook ordinair, maar denk dat ts vast niet zo'n jurk bedoeld. Wil je echt een mooi decolleté, dan kun je dan dat met een goeie push bh echt wel fiksen.
Uhh hoeveel topmodellen zijn tietloos en dragen dat soort jurkjes?? Veel!! Gewoon doen dus! Alleen pas op dat die niet open valt... Wel leuk foto moment voor later
Ik vind het ook juist mooi met kleinere borsten. Het straalt dan wat meer klasse uit juist. Als ik met mijn 70E's zoiets aandoe vind ik het al snel sletterig staan...