Ik ben echt zoooo stom geweest....gister was kleine mannetje niet lekker, toch maar uit bed gehaald naar beneden.. even op de bank zitten.....mannetje toch nog even los lopen. Ik raak ik gesprek met mijn man, en bedenk opeens dat ik mannetje niet en zie hoor......!! Ik sta op en....... zie hem bijna boven aan trap staan....ben nog nooit zo snel bij hem geweest, en hij keek alleen maar zo van doe niet zo gek. Had deze oliedome stomme moeder het trap hekje open laten staan.. Mijn hart was wel een uur van slag, dit gaat me dus nooit meer gebeuren...
Ja zoiets wil je niet meemaken. Gelukkig is het goed afgelopen. Niet te schuldig voelen hoor. Denk dat we allemaal wel een keer zoiets meemaken. Maar dit gebeurd je echt geen 2e keer!!
Zo!! Ik zou ook erg schrikken zeg!! Maar dit kan gebeuren hoor. Je zegt altijd dat dit soort dingen jou nooit overkomt totdat ze je overkomen!! Nobody is perfect.
pff kan me voorstellen dat je geschrokken bent! als ze iets aan het uitvreten zijn dan zijn ze het stilst kan iedereen gebeuren hoor, en jou gebeurd het niet gauw weer!
Ik denk dat iedere moeder weleens van dat soort momenten heeft. Ik heb er wel meerdere gehad.. Van de week nog, zijn medicijnen vergeten en is echt super belangrijk dat hij dat op het juiste moment krijgt..
jamie is ongeveer even oud als jou zoontje en ook hij is een echte deugeniet, ik ben allang blij dat wij geen trap in huis hebben! dat scheelt een hoop! maar klimmen op de bank, op de tafel en stoelen doet hij ook wel eens!
Oh, dat heb ik ook wel eens gehad. In ons vorige huis hadden we een raam in de huiskamer, waardoor je de trap zag. Opeens zien we ons dochtertje (van net een jaar) voorbij kruipen, toen de buurvrouw op bezoek was. We dachten allebei dat we het hekje dicht hadden gemaakt. Voel je niet schuldig hoor, kan gebeuren!
je bent zeker geen domme moeder!! het is alleen giga schrikken. hier is het ook een keer gebeurd en toen ging het dus wel fout, onze uk van 1 donderder toen dus van boven naar beneden. ben nog nooit zo blij geweest dat hij ging huilen. gelukkig liep het hier goed af, hij had niets nog geen bult ofzo en liep binnen 5 minuten alweer vrolijk rond. mij heeft het wel wat waterlanders gekost en wat al eerder gezegd is, je vergeet dit nooit meer!! groet joyce
En nu vergeet je nooit weer het hekje dicht te doen haha! ik heb hetzelfde meegemaakt laatst nl. het was inene zo stil ik denk even kijken waar mijn zoon uithangt ja boven aan de trap dus en wat schrok ik zeg pffff. En sindsdien ben ik nooit weer vergeten het hekje dicht te doen...
Het is iets wat meer mensen overkomt! Ik had het vorige week ook. We kwamen terug van een wandeling en ik hang de jassen op en denk opeens, wat is het stil? Ik ren naar de trap en wat dacht je? Hij stond onderaan te wachten tot ik kwam en zodra hij me zag was dat het sein om de trap op te klimmen!! Zoiets verwacht je toch niet? Kennelijk vindt hij trapklimmen tot nu toe iets dat hij samen doet, gelukkig! Hij had allang boven kunnen zijn en toch wachtte hij op me. Wat voel je dan je hart in je keel kloppen zeg!
Mijn vader had het laatst ook, mijn ouders passen 2x per week op en zij hebben nu ook traphekjes. Mijn vader kwam thuis van het werk en gaat zich verkleden boven. En inene hoordt hij gestommel op de trap en ja hoor daar kwam mijn zoon dus aan... Dat hij snel mijn moeder roepen want hij kon hem zo niet pakken boven aan de trap. Dit is ook goed afgelopen gelukkig, want mijn ouders hebben ook nog eens plavuisen onder aan de trap... je moet er niet aan denken dat ze vallen.
Phoe ben blij dat ik niet de enige moeder die dit heeft meegemaakt... maar wat jullie allemaal zeggen de schrik gaat er niet zomaar uit...
Ach, ik ben al drie keer weggereden met de maxi cosi los op de achterbank. Dan denk je ook van dat gebeurt je nooit meer, maar blijkbaar gaat die ezel bij mij niet op. Iedere keer schaam ik me weer rot...