Ons manneke word helemaal wild tijdens het verschonen! En dan niet huilen en brullen maar gewoon dráken! Ondersteboven achterstevoren moet ik die luier aan doen. Om dan nog maar niet te praten over spartelende beentjes icm poepbilletjes En een lol dat Lars dan heeft! Niet te geloven! Máár.... nu is hij nog klein en kleine kindjes worden groot We zeggen steeds al een beetje streng "nee" terwijl ik zijn beentjes vasthoud maar meneer gaat steeds harder lachen! Voor hem lijkt het wel een spelletje *waar gaat dit naar toe??* Hoe hebben jullie dit opgelost? Wanneer zal "nee" een beetje door gaan dringen? Hij is nu 7 maanden... S.O.S
Tja, erg herkenbaar... hier ook zo'n gevalletje! Wij geven haar altijd iets in haar handen wat ze alleen dan vast mag houden (bv neuspompje (vindt ze erg interessant) een badthermometer etc) en dan blijft ze net lang genoeg liggen om de luier aan en uit te doen... De kleertjes doe ik meestal aan als ze zit of tegen mij aan staat! Je wordt vanzelf creatief en handig!
Hier ook zo'n gevalletje.. Niet altijd, maar hij draait wel alle kanten op..! Iets in de handen geven lijkt me de handigste oplossing. En als ze groter worden, zou je ook staand kunnen verschonen. Is even oefenen, maar kan best!
Túúrlijk!! Dat ik dáár nog niet aan gedacht heb... stom! Ik zal hem eens zijn bijtring geven! Thanx meiden!
Zo het aan de naam liggen . Onze zoon doet dik ook. Het zweet breekt me uit als ik hem wil verschonen. Ik geef hem iets in zijn handjes maar dat helpt niet altijd. Als ik hem weer op zijn rug draai dan begint hij soms te huilen. Dus ik lees met je mee.
Met Dennis 't zelfde verhaal! En als ie erbij kan, zijn mijn arm, haar, borsten of handen de klos, knijpen dat ie dan doet! Nee zeggen werkt inderdaad nog niet , ik doe altijd maar half idioot mee (liedjes zingen, beetje gekke bekken trekken etc.) zodat ie wat afleiding heeft. Of ik doe een muziekdoosje / popje / diertje met geluidjes aan, dat helpt hier meestal ook. Even.
hier ook heel lang zo geweest, soms echt houtgrepen werk!!!! gelukkig sinds een paar weken ligt hij weer rustig! pfffffff blij van!
Idd iets te spelen geven. En als ze ouder worden kunnen ze beter luisteren he. Bij mijn zoontje was dit een periode waar je even doorheen moest van een paar weken/ maanden. Dan word het vanzelf minder.