Hallo moeders en bijnamoeders & de rest Ik heb een verschrikkelijke verslaving door mijn zwangerschap over gehouden.. toen ik zwanger was , was ik verslaafd aan de geur van bleek/chloor liefst poetste ik elke dag de badkamer / wc / huiskamer alles .. maar omdat het niet gezond was omdat ik zwanger was hield ik het in bedwang .. maar nu ons kleintje er is poets ik het liefst heel de dag met chloor/ en desinfecteermiddel/doekjes is echt een verslaving geworden.. Meer mensen die een rare *ruik* Verslaving hebben door de zwangerschap? *zo heeft iedereen wel wat hahaha*
Pot badzout eucalyptus van kneipp! Had het zelfs mee tijdens de bevalling om af en toe te snuiven. Was helemaal high en relaxed haha.
hier ook een chloor verslaafde sinds de bevalling en heb er nog steeds last van hahaha in mijn slechte periodes ( zo noem ik ze al ) gebruik ik letterlijk 1 fles chloor voor de badkamer. het is echt heel erg maar ik zou het liefst de hele dag boven een fles willen hangen. in een zwembad ook, heeeeeerlijk die lucht hahahah
Ik had dit met de zwangerschap van mijn oudste dochter, maar dan met allesreiniger de eucalyptus geur. Ik had gewoon de neiging om het op te drinken hahhah. Maar na de zwangerschap geen last meer van gehad.
Verf.. Vooral muurverf.. Heerlijk! Dat kan ik zo opeten.. Nog steeds. Helaas schijnt het niet goed voor me te zijn
benzinelucht de geur uitlaatgassen van oude brommers de geur van bussen als ze stilstaan de geur van de roltrap op het station als je bijna bovenaan bent stofzuigerlucht
nou dan ben ik toch niet zo gek als dat ik dacht.. hahaha wat ik nu doe is chloor in de douche gooien en dan douchen.. ik vind dat zo lekker maar is echt niet gezond.. echt raar he.. is daar ook een bepaalde naam voor?
Ja idd heerlijk!!! Ik ga ook graag naar zwembaden . Verder gebruik ik veel chloor tijdens het schoonmaken in huis. Heb ook veel kleding met van die chloor vlekken .
ik nu ook veel kleding met chloorvlekken.. ik vind altijd wel een rede om te kunnen poesten met chloor.. *liefst bleekmiddel onverdund*
Serieus? hahaha, hoe komen we toch op die geurtjes gek he Niemand die die desinfectant doekjes , of die gel lekker vind ruiken??
Tijdens mijn zwangerschappen; de lucht van nieuwe fiets- of autobanden, en de geur van het interieur van nieuwe auto's. Kon echt vol verlangen naar garages kijken, hahaha. En wilde het liefst een hap nemen van een fietsband in de Hema. Maar goed, dat is nu weer over.
Ik heb dat met nieuwe boekjes van Intertoys of Bart Smit die tijdens de feestdagen binnen komen. Ik moet dan altijd ruiken aan de blaadjes
oh haha chloor Ik hou van de geur van: benzine, gas, Nieuwe banden Ik vind autowinkels (met nieuwe auto's dan) echt te lekker ruiken
Met welke chloor maken jullie schoon dan? (Merk?) Of is dat gewoon bleek wat je ook in de wc gooit ofzo?