Hier nog een, verslaafd aan de geur van vers drukwerk, maar dat was al zo voor mijn zwangerschap . Regen vind ik ook zoooo lekker ruiken
De geur van Citronella (schoonmaakmiddel), alle schoonmaakmiddelen met een citroengeur, wc toiletblok.. Ik kon soms uren op de toilet zitten om de geur op te snuiven die er hing door het toiletblok.. Raar maar waar. (Gelukkig heb ik dat nu niet meer)
benzine , vd week was mijn man aan het tanken , dus ik vraag doe eens een beetje aan een papiertje (die wat ophangen bij het tankstation) maar die waren op , dus ik zeg : dan doe maar zo'n plastic handschoen ! dus even later zat ik in de auto te snuffelen aan een plastic handschoen met benzine en in een parkeergarage zou ik wel de hele dag willen rondlopen en snuffelen stofzuiger geur
Wasco krijtjes!!! Die ruiken lekker en wil ik het liefst op eten. Ook stoepkrijt haha. En een nieuw boek inderdaad,altijd even ruiken aan het boek als ie open ligt...
Heb ooit eens een documentaire gezien over iemand die verslaafd was aan stoepkrijt. Die at echt die grote gekleurde stukken. Verder herken ik het niet.
hahaha k vind het werkelijk waar echt fijn om te lezen dat ik niet als enige ben die zn verslaving heeft.. ik heb nu al weer 2 keer gedouched met chloor lucht en het huis weer gepoetst met desinfectante doekjes mijn handen worden er wel echt schraal van en mijn reuk gaat er ook door achteruit.. maar toch vraag ik me af of dit indd biologisch ligt dan aangezien meer 'zwangere' vrouwen er last van hebben..
Drukwerk, zoals krantenpapier....Ik vind dat zo lekker ruiken dat ik wel een hap krant wil nemen, maar dat doe ik maar niet. Al loopt het water me al in de mond bij de gedachte. Raar he? Net als op mijn werk als ik iets uit moet printen. Die printerlucht, lucht van drukinkt....heerlijk!
Tijdens mijn zwangerschap vond ik leverworst heerlijk ruiken, wat niet zo handig was, aangezien ik alleen biologisch vlees eet en geen plek hier in de buurt ken waar ik dat biologisch kan halen. Maarre, je mag hier best mijn badkamer schoon komen maken hoor!
Ik heb dus echt serieus soms de neiging om aan die fles chloor te proeven .. maar ik kan me nog in bedwang houden hahaha
Ow jeej... eigenlijk best gek om te lezen.. Ik heb er geen last van gehad. Ook niet in mijn zwangerschap. Maar je hoort het wel veel he?? Succes lady's met jullie verslavingen Zolang chloor, benzine enz niet gegeten wordt, zal het allemaal wel mee vallen toch??? ( heb wel eens gezien bij bizarre verslavingen dat mensen zeep, wasmiddel enz eten... gedsie )
Hihi ik had niet alles gelezen maar zie een aantal vorige reacties.. Ga maar niet proeven he dames Lijkt me niet zo lekker
Ik heb geen gekke dingen overgehouden...tijdens de zwangerschap at ik bijna alleen maar van die ijssticks die je in de vriezer hard laat worden, elke nacht ging ik uit bed en ging er een pakje doorheen haha en overdag milkshakes en slush puppies. Die zin was meteen helemaal weg..