Chloor, benzine en 't hoogtepunt was toch echt wel terpentine. Dat mocht ik van mezelf heel af en toe ruiken toen we met de babykamer bezig waren
Echt,ik ga hier over m'n nek van alle geuren die jullie noemen..Benzine,chloor,badzout brrr! Werd laatst al misselijk toen ik in een winkel was waar ze leren riemen verkochten. Die geur van dat leer *kots* Het enigste wat ik momenteel lekker vind ruiken is de geur van de bossen maar daar is het te koud voor
Is dat allemaal niet heel slecht om met je neus erboven te hangen. Vooral die zware geconcentreerde bleek??? Ik ken namelijk iemand die dat als kind had, en eraan rook, en die heeft sindsdien geen reuk meer. Ik heb gelukkig nog nergens last van, Word ook niet echt misselijk van iets... Maar k moet wel lachen om jullie, ik zie jullie al staan met al die flessen en bij bezinepompen je neus in de lucht hihi
dat denk ik dus ook, ik merk dat ik minder goed kan ruiken.. Toch wil ik weten of dit echt als een verslaving word gezien?, lijkt me wel he want ik dwing mezelf om er mee te stoppen omdat het zwaar chemische troep is maar het lukt me gewoon niet
Tijdens beide zwangerschappen kon ik heeel veel geuren niet verdragen, maar Hmmm Benzine en Terpetine i love it!!! Ook moest ik heel de dag door ijsklontjes in mijn mond hebben en die lekker kapot bijten (gelukkig bij beide in de zomer bevallen) heb daar nog wel van moeten afkicken...
Hier nog een chloor verslaafde.. Net nog naar de supermarkt geweest omdat de chloor op was .. Ik vind het heerlijk om de badkamer te boenen en daarna elke keer ff te ruiken.. Echt overgehouden aan mn zwangerschap. Ook ruik ik heel vaak aan schoon gewassen kleding.. Ariel vind ik zooo heerlijk ruiken! Jummie
Ik heb aan het eind van de zwangerschap een paar keer de dop eraf gedraaid in de auto en heerlijk eraan gesnuffelt
Toen ik zwanger was vond ik wc papier van de c1000 heerlijk ruiken, (wel voor gebruik dan he ). Nu heb ik er gelukkig niks meer mee
Doe ik wel gewoon hoor, dop eraf en ruiken of hij lekker ruikt. Beetje zonde als ik mijn was ermee doe en het luchtje staat me niet aan Maar ik kan er aan blijven ruiken, net als mijn kleren. Als ze gewassen zijn en heerlijk fris ruiken, kan ik steeds aan mijn mouw blijven ruiken haha
Ik ben meer van de sterk chemische geuren geen bloemetjes enz word ik misselijk van het liefst was ik mijn kleding in het chloor zodat ik het heel de dag ruik.. Alleen dat zal mijn kleding niet mooier maken haha