Verhuiskosten

Discussie in 'De lounge' gestart door Brechtje, 26 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Wij gaan een maand voor mijn bevalling of een maand tot 6 weken na mijn bevalling verhuizen.
    Omdat ik ofwel hoogzwanger of pas bevallen ben zit ik er aan te denken om maar een verhuisbedrijf in te schakelen. Ik heb 9 weken verlof(voor de bevalling) dus ik wil zelf alles wel inpakken. Heb weinig rommel en alles is redelijk georganiseeerd in huis omdat ik 1,5 jaar terug net hier ben komen wonen. Het is dus vooral de grote meubels en dozen sjouwen. Nu kan mijn vriend wel wat dozen doen natuurlijk.
    We verhuizen binnen de wijk dus niet erg ver weg.
    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ben wel benieuwd wat het ongeveer kost enzo en hoe het werkt.

Hoop trouwens dat het lukt voor mijn bevalling aangezien ik toch twee kinderen op school heb en zolang vrij ben. :)

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb geen idee, maar wilde je alleen even veel succes wensen! Echt respect!:) Ik hoop dat het jullie zonder veel problemen af gaat. Dat zou wel fijn zijn.

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Als het zo dichtbij is, zou ik geen kosten aan een verhuisbedrijf maken. Huur een busje, trommel wat vrienden op, zorg dat alles zoveel mogelijk ingepakt is en je bent binnen een dag verhuisd. Wij hebben ook alles zelf gedaan, prima bevallen.

4. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Mee eens!

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik sluit me ook bij Eylem aan..

Hier trouwens ook wezen verhuizen met 36 weken op deze manier.. is goed verlopen.

6. Inderdaad! Al regel je maar 1 persoon, dat moet makkelijk lukken. Wij zijn in augustus verhuisd, en hebben 2 huizen naar 1 huis moeten verhuizen (Oudenbosch NB - Zoetermeer en Den haag - Zoetermeer). Wij hadden 2 mensen die hielpen, 1 busje, en alles is ons in een dag gelukt! We zijn van 7 uur 's morgens tot 9 uur 's avonds bezig geweest, maar toen was alles meteen over.. Als je toch een bedrijf wilt inhuren zou ik op marktplaats zoeken. Je kunt daar overigens ook je 'klus' plaatsen en dan sturen mensen je hun prijzen door, gewoon vrijblijvend! :)

7. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Dank je :D
    In het huis hoeft ik niks te doen. Schoonmaken zou je oude eigenaar opzich nemen dus ik denk dat dat ook wel zal mee vallen.
    De vloer moet gerenoveerd maar dat doet ook een bedrijf :):)
    Ik hoop dus dat het allemaal meevalt.

Eylem, Zo ben ik vorige keer ook verhuisd. Wil niet weer mijn vrienden vragen. En het zijn allemaal tuinders en bollemboeren dus die hebben het in die tijd erg druk.
    Al zou het berdijf alleen maar een ochtendje de zware spullen doen...

8. Brechtje

Brechtje Actief lid

22 sep 2008
    493
    0
    0
    Bedankt voor de tip!:)

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben ook via marktplaats een klein bedrijfje gevonden die het voor ons deed. Wat in de auto paste, namen we steeds mee als we gingen klussen. Toen we eenmaal zo ver waren om echt over te gaan, is dat bedrijfje gekomen met 2 man. Ze hadden een bakwagen (klein vrachtwagentje, maar nog wel rijbewijs B) waar al onze meubels met gemak in pasten die we zelf niet konden vervoeren. De dozen en losse spullen die er nog waren gingen ook mee. Zo waren we in 3 uurtjes van Goeree Overflakkee naar Breda verhuist, hebben we niets hoeven tillen en kostte het uiteindelijk echt een fractie van wat een echt verhuisbedrijf rekent. Wij hebben destijds een offerte laten maken en die kwam op 1300 euro :$. Dan deden ze wel netjes hun schoenen uit als ze je nieuwe schone huisje zouden binnen lopen ;). Nou, wij hebben uiteindelijk 225 euro betaald en daarvoor heb ik met alle plezier zelf nog even mijn vloertje gedweild.

10. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Een verhuisbedrijf inhuren is echt duur, maar wij hebben het toch gedaan omdat ik zwanger was en we boven de zaak zijn gaan wonen en dus alles naar boven moest en door het raam naar binnen moest getild. Ze hebben eerst een schatting gemaakt van het verwachtte werk en toen een offerte gemaakt. Wij waren rond de 1200 kwijt.

Deel Deze Pagina