De eerste echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baukje1985, 26 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hallo dames,

Heb afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad. Dacht op dat moment 8 wkn en 5 dgn zwanger te zijn. Helaas 6 dgn terug gezet ;) Maar het goede nieuws is dat het hartje klopte! :D Over 2 weken nog een echo om de definitieve uitgerekende datum te bepalen. Maar voor nu eerst mijn handtekening/banner maar even aangepast/teruggezet. Wel jammer hoor ;)

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Gefeliciteerd meis!!
    Snap dat je het jammer vindt;) Had ik ook toen ik een week werd terug gezet.. Maar gaat nu zooo snel;)

Geniet er in ieder geval van!!

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik ken het niet leuk, maar het is altijd beter als dat je te horen krijgt dat het niet goed is!!

Veel plezier met je zwangerschap

4. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet er maar lekker van want het vliegt voorbij.
    Idd wel jammer dat je dan ineens 2 weken terug in de tijd gezet wordt maar ach zie het maar zo dat je nu weer 2 weken langer kan genieten ;)
    Ik herinner mijn eerste echo nog wel, heb die ingelijst. Als ik zie hoe groot hij daar was...pffff zijn voetjes zijn nu groter als zijn hele lichaam toen hahaha...daarom zeg ik geniet ervan voor je het weet zijn ze geboren

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    precies het is zonde omdat je net ff minder ver blijkt te zijn maar wat is nou die 6 dgn op 40 weken joh! ;)

gefeliciteerd en superfijn dat je echo iig goed is..
    misschien zal bij de volgende echo weer wat veranderd worden mbt de duur.. zetten ze je misschien wel weer vooruit.. ;)

geniet er van!

6. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    He baukje!!
    Ik had hetzelfde, ik was ook 4 dagen terug gezet helaas ... ben nu 25 maart uitgerekend en vrees dat het dan nog wel es april kan worden! En we hebben al zoveel jarigen in april :(

Maar goed als alles maar goed is met die kleine toch? ;)
    Over 2 weken krijg ik mijn termijnecho dus ben benieuwd! Misschien wordt ik dan wel weer vooruit gezet! haha :D

Deel Deze Pagina