Hallo allemaal! Voor mijn bevalling was ik altijd precies om de 28 dagen ongesteld. Ik ben voor 4 weken geleden de eerste keer ongesteld geworden na mijn bevalling. Nu ben ik benieuwd of dit direct weer op regel is, dus of je direct weer je ongesteldheid om de 4 weken hebt zoals voorheen? Of moet dit allemaal na de bevalling weer komen, en kun je ook gerust eerst om de 6 weken, 5 weken enz. ongesteld zijn?
Nee, dat hoeft niet. Voor m'n zwangerschappen had ik altijd een cyclus van 27-28 dagen. Ik werd voor het eerst ongesteld 13 weken na de bevalling. Daarna duurde het 6 weken voor ik het weer werd. En sindsdien om de 26 tot 35 dagen. Dus redelijk regelmatig, maar niet meer zo mooi als voor m'n eerste zwangerschap.
Ik was juist altijd zo onregelmatig als de pest... Heb ovulatietests moeten gebruiken om mijn eisprong te bepalen, maar nu al 2 keer om de 30 dagen! Hoop dat het zo blijft want dat is wel fijn als we voor nr. 2 gaan tzt Ik was trouwens na 13 weken pas weer ongesteld.
Hier na alle zwangerschappen meteen weer regelmatig gelukkig Nu zit ik te wachten op mijn eerste menstruatie na de bevalling ben benieuwd