Ik dus wel. Momenteel ben ik helemaal gek op kauwgomballen uit die strips. 2 van die dingen per keer, een paar minuten kauwen en dan weer de volgende 2. t Slaat helemaal nergens op. Verder ben ik helemaal gek op appelsap en sinaasappelsap. Tijdens een andere zwangerschap helemaal gek op perenijsjes. Die dingen waren niet meer aan te slepen.
Heb heel m'n zwangerschap niet echt behoefte gehad aan een bepaald iets, maar sinds afgelopen dagen ben ik gek op cracottes met nutella haha
Hier ook veel vluchten sap!! Sinaasappelsap granaatappel etc ik moet er op letten anders gaan er liters door heen En vers wit brood met kaas.. Veeeel kaas!!
Haha hier ook perenijsjes op het moment! Ook echt het weer voor En tosti's, kan me echt scheel eten aan die dingen. Gewoon alleen met kaas.
Boterhammen met hagelslag. Ik heb in jaren niet zoveel brood gegeten als tijdens mijn zwangerschap. En verder Milk & Fruit sinasappel en appelsap, hele pakken gaan er doorheen.
Mandarijnen en cola! Ik drink normaal nooit cola, ook nooit gedaan, maar nu bijna alleen maar. Heel raar.
Grappig is dat he! Ik ook cola, bij elke zwangerschap trouwens. Ik beperk het wel tot 1 glas per dag omdat het niet zo gezond is natuurlijk Drop vind ik nu heel lekker, hoe zouter hoe beter. En snoepjes van de kinderen (zure matten, gummi beertjes etc) Helaas niet echt gezonde cravings..
Oh god ik ben helemaal verslaafd aan kippenbouillon op het moment! Gewoon zo een blokje van de Knorr breek ik in 4re en dan lekker 4x een kopje hete bouillon! Het liefst met een cracker met sandwichspread augurk... mmmhhh het water loopt met de mond in! EN kaas!!! GEK op oude kaas en gerookte kaas... HEERLIJK (daar had ik normaal niet zo heel veel mee)
Net zoals met mn vorige zwangerschap... melk! Heel veel melk! En t liefste warm.. normaal gruwel ik van melk.. En voor de rest.. knäckebröd met kaas en manderijnen! Meer ben ik niet nodig... als ik dit maar voldoende!! op voorraad heb.. anders moet ik per direct naar de supermarkt
Mandarijnen en sinaasappelsap. Veel! En elke middag op brood pindakaas met jam! Moet verder erg opletten met al het Sinterklaas snoep, vooral schuimpjes en kikkers en muizen! Kan ik van blijven eten en dan vooral met het excuus dat ik zwanger ben en n kilootje meer of minder niet erg is. Tot nu toe ook pas 3 kg erbij (22wk) maar in m'n vorige zw vloog het er ook vanaf 20 weken dubbel zo hard aan dus toch maar ff extra oppassen of een extra rondje wandelen
Kwarktaart, mona bananenkwark, chinees, roomkaas van la place, bitter lemon, chocomel, uhh.. het is meer dat ik opeens zo'n trek kreeg in iets dat ik het per direct moest hebben. Op dit moment zit ik met eend in mijn hoofd. En vruchtensmoothies.
Soep uit blik, pindakaas. En in het begin van mijn zwangerschap croissants en brood. Maar brood is nog steeds wel hot op het moment En normaal geef ik niks om brood.