Precies, dat is mij ook verteld. Maar op de site van RIVM staat ook 'kan'...niet dat het per definitie zo is. Dat is een groot verschil. Het is altijd goed om te checken bij gyneacoloog en/of vk, maar je moet je ook niet gek laten maken .
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Vandaag heerlijk genoten van het prachtige weer! Maandag in ieder geval maar eerst met de directie om tafel van hoe nu verder. Waarschijnlijk maar een brief naar de ouders, dat ik zwanger ben. Dat zal voor de ouders waarschijnlijk ook meer duidelijkheid geven. Misschien tijdelijk maar even voor een andere groep. Ik zou het mezelf nooit vergeven als er nu iets mis ging door te makkelijk over deze ziektes te denken. Dan neem ik liever het zekere voor het onzekere. Ook al is het misschien maar een kleine kans dat er iets mis gaat. Je zult maar net bij die paar procent zitten.... Ik heb donderdag contact opgenomen met mijn vk. Zij bellen mij zodra het bloedonderzoek binnen is. Dus afwachten maar. @janinn89 ik zit niet in geldermalsen bij de vk. Geniet allemaal nog van de rest van het weekend!