Help, virus op hotmail

Discussion in 'De lounge' started by Anne1985, Jul 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

Oct 17, 2007
    1,364
    6
    38
    Al een paar maanden verstuurd mijn hotmail 'uit het niet' allemaal mailtjes in het rond met spam. Erg vervelend.. ik heb al van diverse mensen een mailtje gekregen of ik kan zorgen dat er niet meer van die mailtjes worden gestuurd.

Nu ben ik echt een computer leek, dus ik weet niet wat ik er aan kan doen. Kan iemand me bijstaan? ;)

2. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik krijg het zelfde, emailtjes van personen die ik niet ken of nooit spreek met een of andere link er in, ik verwijderd ze gelijk, weet niet of je er iets tegen kan doen :/

oh nu bedenk ik me opeens, dat er ook een tijdje was dat mensen een email van ''mij'' kregen zonder dat ik het wist over een ipod ofzo, iedereen in mijn contact lijst kreeg een mailtje dat ik een ipod had gewonnen of gekocht weet ik het, terwijl ik van niks wist :/ en dat ging via mijn email, wat dat was geen idee, was ook een tijdelijk iets :/

3. noukie89

noukie89 Niet meer actief

waarnschijnlijk word je email gebruikt door derden om emails te versturen ook al zie jij het niet

is het voornamelijk met email of ook in gespreken?

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Wachtwoord veranderen. ik heb het ook gehad en nadat ik mijn wachtwoord heb veranderd is het nooit meer gebeurd.

5. Marijke B

Marijke B Actief lid

Jul 20, 2005
    409
    0
    16
    Rotterdam
    Wat bij mij hielp een nieuw wachtwoord

6. Giltje

Giltje Niet meer actief

oh, ga ik dan maar eens proberen, hopelijk werkt dat ook bij mij =3

7. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Een hele tijd geleden (ruim een half jaar volgens mij) stond er een artikel op Nu.nl dat er ruim 10.000 wachtwoorden van hotmail openbaar waren geworden. Dat ging om adressen die met bepaalde letters begonnen. Bij mij is er toen ook een mail gestuurd zonder dat ik daar zelf weet van had, maar na het veranderen van mijn wachtwoord was dat over.

8. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ooh?! :$
    Daar had ik nog helemaal niks over gehoord!
    Hebben ze de betreffende mensen ook ingelicht dat hun wachtwoord openbaar is gemaakt?
    Ik heb nog niet gehoord dat ik "rare" mailtjes stuur, dus dat is goed volgens mij.

Ook op msn krijg ik vaak van mensen, die dan meestal offline zijn, een schermpje met bijv. 'ik heb net 1000 euro gewonnen', of 'wat sta je leuk op de foto!' met een link erbij.
    Erg vervelend!

9. tulip

tulip Niet meer actief

hee, wachtwoord veranderen is wel een goeie, bij mij is het van het weekend gebeurd.

10. Giltje

Giltje Niet meer actief

idd dat krijg ik ook maar volgens mij kan je daar niks aan doen en zit het virus bij hen?

11. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

Nov 11, 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    ik had dat er mails werden verstuurd met als onderwerp hello, of hi friend.
    De verzonden berichten werden dan ook verwijderd.
    Achter dat laatste kwam ik achter op goed geluk.
    Heb toen mn wachtwoord veranderd en nergens meer last van.

12. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik heb het ook eens gehad. Nadat ik mijnw achtwoord had gewijzigd was het over.

Share This Page