Tja, het zou natuurlijk kunnen. Er wordt wel meer gezegd dat je na je bevalling vaak erg vruchtbaar kunt zijn. Heb je al getest? Pff, sommigen na een paar weekjes alweer zwanger...?? Jeetje! Lijkt me erg heftig voor je lichaam.. Zou mij ook nooit gebeuren..! Moest echt niet aan seks denken hoor de eerste weken/maandjes!
lijkt me super zwaar om meteen weer zwanger te zijn. respect voor de mama;s die er kort tussen hebben zitten. sex; euhhh tja deden wij ook wel weer na 3 weken. en al had het litteken van de keizersnede minder pijn gedaan dan was het nog eerder geweest. ik ben een van de gelukkigen die meteen nadat de baby eruit was zich kiplekker voelde , energie voor 10 had en nog lichter qua kilo's was als voor de zwangerschap. dus sex jaaaaa ik kon niet wachten haha
Same here! Dan wil je echt niet hoor! Voelde me verder super maar dat deeltje had echt z'n tijd nodig haha Denk dat dat idd bij een ks anders is?! Maar ontopic: ik ben wel ontzettend benieuwd wat de uitslag van de test was!
in t eerste half jaar na mn eerste kon man m ook in de muur steken hoor. mn 'onderkantje' lag aan puin door de knip en allergische reactie op de hechtingen. en ik had er door de ervaring van de bevalling ook echt geen behoefte aan bij de tweede liep dit zo anders.. vlotte bevalling, klein scheurtje (nooit last van gehad) en vanaf dag 2 weer op de been om boodschapjes te doen enz. tja dan gebeuren andere dingen ook wat eerder en is de drempel om weer aan een zwangerschap te beginnen een stuk lager hoop dat t bij jou dit keer na de bevalling ook een stuk soepeler gaat!!
oef 5 maand en alweer 11 weken zwanger, ja ik denk er soms ook wel aan maar neeeee ik zou het nu echt nog niet trekken...we genieten eerst maar eens van deze kruimel, misschien einde van dit jaar weer eens ene poging doen kijk daar dan wel weer naar uit haha! zullen we nog wel wat horen van ts?
ik lees vandaag voor het eerst mee en ben ook benieuwd! Hoeveel testen ik wel niet heb gedaan na mn bevalling omdat ik bang was dat ik snel alweer zwanger was... Ik ben in juni bevallen,begin juli gecuretteerd en eind september/begin oktober pas weer voor het eerst ongesteld. Niet dat we heel veel seks hadden want dat hele trauma van de bevalling/flauwvallen/bloedverlies/knip/ontstoken hechtingen/curettage/bloedtransfusie/antibiotica/baarmoederontsteking heeft aardig wat roet in het eten gegooid xx
Thanx voor de bemoedigende woorden! wat fijn dat het de tweede keer zo veel beter liep! Mijn leven heeft echt een jaar stil gelegen na de bevalling dus ik hoop dat het mij ook gegund is!
Bloem je bent niet de enige wij hadden ook ons oeps momentje en heb toen ook maar een testje tegen aan gegooid.
Hier ook al eerder meegelezen en er zijn een hoop reacties bij gekomen maar nog geen uitsluitsel... Spannend!