zo meiden moet het toch even van de daken schreeuwen(sorry voor diegene die gewoon moeten werken maar ik heb vakantieeee!!! ben er zo aan toe we zijn in juni voor het laatst geweest en daarna weer aan de bak gegaan en nu gaan we morgen er heerlijk een week tussenuit voor de rest is het een onzin topic moest het alleen even er uit gooien
Ohhhhhhhhhh heerlijk en nu ga je mij lekker zitten maken zeker terwijl ik moet werken! Geniet ervan meid, gelukkig lig ik over 3 weken ook in de spaanse zon haha.
we gaan heerlijk naar de belgische ardennen nonnie ga ik zeker doen en ik hoop voor je dat je mannetje gauw thuis is !!
Echt waar? Nu al? Pff, time flies Ik dacht dat dat in de normale wereld altijd eind februari was, en in brabant/limburg met carnaval..
Dat bedoel ik dus, time flies.. Ik kan het niet eens bijhouden in mn hoofd.. Volgende week al de 28e, en dan dus alweer maart
lekker hoor meis. Geniet er maar van ( denk dat wij geen vakantie zullen hebben dit jaar, geen geld voor, laatste keer was 2008 )