Mij lijken het wel de waterpokken' of allergie'. Nieuwe trui aan gehad ander was middel ' was verzachter?
Ik kan zo niets bedenken qua kleren/ wasmiddel etc. Misschien dan toch iets gegeten wat ue nog nooit gehad heeft...
Heb toch al.bij veel kinderen de waterpokken gezien en dit lijkt er niet op in mijn ogen. Ik denk zelf een allergische reactie, misschien op nieuw eten en anders op de puf. Als hij idd geen verhoging heeft, is morgen tijd genoeg om naar de dokter te gaan. Tip; geef hem geen zetpil want zo onderdruk je de "pijn" en heb je en de dokter morgen een ander beeld dan dat die eigenlijk zou hebben. Dus kan zijn dat die alsnog koorts zou kunnen krijgen maar als je m nu een zetpil geeft boor de bulten en t huilen knderdruk je de koorts en weet je nooit hoe hoog die echt is. Mja dat is mijn ervaring. Succes en beterschap!
Toch nog even langs de dokter geweest. Hij zei dat mijn zoontje waarschijnlijk ergens door gebeten is... ik vond het wat apart want dat is dan wel 50x ofzo....mr hij heeft er nog een andere dokter bijgehaald en die zei het ook...