Vanochtend zag ik mooi servies staan bij de Action. Het is daar echt niet duur trouwens.... Nu heb ik echt nieuwe dinerborden nodig omdat ik alle andere de afgelopen weken heb gesneuveld. Laat werkelijk alles uit mijn handen vallen. Anyway, wat vinden jullie van het servies van de Action? Krijg je snel zwarte strepen over het servies? Vaatwasbestendig enz. Hoor het graag!
Het bestek met plastic handvatten is in ieder geval SHIT. Ik heb nu al 1 lepel en 1 mes afgebroken; per ongeluk. Nu ben ik ook een complete kluns, maar met 100% metaal gebeurd dat niet - of in ieder geval veel minder.
Zoals met alle spullen van de action : soms zit het mee, soms zit het tegen. Porselein blijft langer mooi dan aardewerk. Waar zijn deze borden van gemaakt? ik zou de gok gewoon wagen als ikjou was.
Ik vind het maar zo zo. Inderdaad snel zwarte strepen en barsten in het glazuur die dan zo smerig bruin worden. Wij hebben het wel op onze boten omdat het toch achter elkaar sneuvelt bij een hoge golf. Dan is het niet zo duur in aanschaf. Zonde om dan villeroy & boch te hebben ofzo Wij gebruiken dat creme servies trouwens. Dat hebben ze al heel lang in het assortiment.
Nee, het is kwalitatief echt minder, maar daar is de prijs ook naar. Wij hebben toevallig gekeken naar de vierkante servies set. Als je een bordje plat op de grond zet, wiebelen deze. Ze zijn gewoon niet kaarsrecht. Wij zouden ons daar wel aan irriteren en kiezen dus voor iets anders (nog niet gevonden overigens).
Ik had de bekers/kopjes van dat crème met ribbeltje. Ziet er leuk uit en is prima, maar absoluut niet magnetron-vriendelijk!!! Je verbrandt je vingers eraan. (Ik drink dagelijks koffie met warme melk) dus bij mij is dat de deur uit. Geen problemen gehad met de vaatwasser en breekt net zo snel als ander servies. Op mijn tegels dan
Ik vind het servies van de Ikea dus wel echt goed. Action vind ik ook niet zo geweldig. Maar als je dus een goedkoop alternatief zoekt...Ikea!
Ik heb van die koffiebekertjes die goed zijn, van die grijze, roze en paarse. Ook glazen met een printje...nou ja, dat hadden ze toen ik ze kocht, na 5 x in de afwasmachine was het printje weg. In de caravan heb ik er 2 koffiekopjes van, ook dat crème met een ribbeltje, echt shitkwaliteit.
Ikea heeft mijn zus ook en daar is ze heel tevreden over. Ik heb servies van de Xenos, is ook niet duur en prima prijs-kwaliteitverhouding.
Geen idee...zou er niet heel veel van verwachten.. Heb je last van CTS dat je alles laat vallen? Ik moet binnenkort ook maar eens nieuwe glazen kopen binnenkort :s
Ik vind het servies van Action niet zo goed. Ik heb zelf zo'n Ikea standaard set voor dagelijks gebruik en die heb ik in 6 jaar tijd 1 keer geheel vervangen. Niet duur ook. Voor de mooi heb ik ook borden van porselein (speciale gelegenheden) dat vond ik gewoon leuk. Tja dat is kwalitatief helemaal top maar ook duurder, zwaarder en niet handig voor dagelijks gebruik. Lang verhaal kort: ik zou eerder gaan voor Ikea lekker basic en goedkoop. Action kun je proberen maar bij mij werd het snel vies, strepen, mes gleuven erin etc.
Ik heb zo'n 10 jaar geleden een serviesset in een doos gekocht, dus niet de losse borden die ze nu verkopen. We gebruiken ze nog steeds meerdere keren per dag en ze gaan gewoon in de vaatwasser, er mankeert niets aan. Er is tot nu toe nog maar 1 stuk gegaan, omdat we die hebben laten vallen op de tegels.
ik heb laats van die mooie machiatto glazen gehaald ze waren ook zo kapot. maar achja zo duur waren ze niet. het vierkante servies vind ik ook heel erg mooi weet alleen niet of dat het goeie kwaliteit is
Ik heb het vierkante servies de hele set ervan nu ongeveer 1 jaar of 1.5 jaar het ziet er nog goed uit. 1 schaaltje en 1 bord heeft het Tot nu toe begeven. Het is inderdaad wel zwaar servies.
Ik zou toch voor Ikea gaan. Af en toe een schaaltje bij de Action zou ik geen probleem vinden, maar het hele servies vind ik een te groot risico. Of je moet temperamentvol zijn en de borden vliegen dagelijks door de kamer. Dan zou ik er niet te veel aan uitgeven
Heb zelf soepkommen gekocht bij action een jaar terug. Worden super heet in de magnetron en kwamen al snel barstjes in. Ze zullen misschien wel goed zijn, maar niet voor magnetron/vaatwasser.