Help!! Vliegjes plaag in huis!!

Discussie in 'De lounge' gestart door engeltje23, 29 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had gister toevallig een soort tape in m'n handen bij de kruidvat omdat ik die vliegjes ook spuugzat ben.
    Ze vliegen met z'n allen boven m'n vuilniszak en fruitmand.

Heb spijt dat ik het niet had gekocht

2. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Hier een plaag gehad. Nu nog wel wat, maar niet zoveel meer. Ze vlogen zelfs stiekem de koelkast in bah.

Heb overal kleine mini schaaltjes met azijn en drupje dreft, geplaatst. Wat ik zo raar vind is dat ze niet alleen op fruit gaan zitten, maar ook proberen een pak koekjes in te gaan. Die ik uiteraard goed afgesloten heb nadat het open is geweest. Denk dat ze dus op elk willekeurig etensgeur afvliegen ofzo.

Misschien is dit wat, ga straks even langs de kruidvat geloof dat ze dit daar wel verkopen

Roxasect Tegen Fruitvliegjes (100% natuurlijk) | Fruitvliegjes | Beestjes weg | zilvervisjes | motten | muggen | teken | slakken | ongedierte| bestrijden

3. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik heb het ook een keer gehad, had toen een basilicum plant in de keuken gezet en daar kwamen ze op af. Daarna even met de stofzuiger erlangs en naar een paar dagen waren ze weg haha. Maar ik denk dat azijn in een potje met plastic folie eroverheen beter werkt.

Ook als alle vliegjes weg zijn even alles goed poetsen met azijn want dan voor hetzelfde geld hebben ze eitjes lopen leggen en dan blijf je bezig haha.

4. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dit werktte bij mij ook altijd perfect!

Deel Deze Pagina