Heb ik weer kom ik van de week thuis is er ingebroken door mijn zus en moeder . Zit er op de voordeur zo,n verkeersbord 30 en nog steeds aantrekkelijk. Binnen hangen de slingers en ballonen ik vond het erg leuk na 3 maanden overspannen te zijn geweest en nu langzaam er weer een beetje bovenop te kruipen kan ik gelukkig weer een beetje om deze dingen lachen . Ik heb ook erg leuke cadeautjes gekregen van mijn hubbie een nieuwe bril en een bos bloemen en van mijn ouders en zusje een uitnodiging om samen met mijn moeder en zus 14 september naar utrecht te gaan naar de musical DIRTY DANCING ik heb wel een traantje weggepinkt . Maar tja ik kan niet meer terug ben nu officieel lid van de dertigers . Een cadeautje zou nog leuk zijn maar ja.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Enne... Leuk zeg, Dirty Dancing! Lijkt me echt tof. Veel plezier vast!
Van Harte gefeliciteerd en alvast veel plezier bij het musical Ik heb gelukkig nog 1 jaartje voor ik bij de dertigers hoor wordt in juli pas 29
gefeliciteerd! lijkt me een leuke musical, je hebt er vast zin in. liefs dat je moeder en zus dit voor je gedaan hebben.
Gefeliciteerd enne welkom bij de dertigers club maar je bent zo jong al je je voel hoor maar een hele leuke verrassing