+1 Meer kun je echt niet doen. Het is ook nog eens lekker warm waardoor vlooien zich nog gemakkelijker voelen in en om 't huis. In een strenge winter heb je ze bijvoorbeeld nauwelijks
Ik gebruik ook geen frontline meer, werkt hier ook niet namelijk. De dierenarts vertelde me zelf ook dat het niet meer werkt en dus beter een ander middel kunt kopen. Heb nu een keer prac-tic gehad ofzo en advantix. Werkte allebei prima.
Goed gebruikt, werkt voor geen meter meer. Een paar jaar geleden nog prima, dus aan de wijze van gebruik ligt het hier echt niet. Het doet gewoon niets, terwijl Advantage prima werkt. Beide breng je op dezelfde manier aan, maar qua werking is er wel degelijk een verschil. Frontline is weggegooid geld!
Ja, ook hier frontline gewoon goed gebruikt ( ben eerlijk....druppels in het nekje doen, hoe fout kan je dat doen?? ) Terwijl eerder de vlooien snel weg waren, lijkt het alsof het nu dus totaal niks doet... Ik ga die advantage maar es proberen denk ik...
Ik ben jaren terug ook over gestapt op advantage. Frontline werkte ook niet meer, na jaren gebruikt te hebben.
Hoi ik heb 4 katten en wissel altijd af van 2 verschillende merken bij stronghold voor vlooien en wormen. en Exil twinspot werkt 3 maanden allebei een ander soort gif en nooit geen vlooien hier. Als je al een plaag hebt zou ik zeker een ontvlooimiddel nemen wat de vlooien steriel maakt. Vraag even bij de da arts zeker niet besparen op zo iets als je ze eenmaal hebt kruipen ze overal inalle kieren. succes
Oh, jij ook al. Wat een nachtmerrie he? Ik heb helaas geen tips voor je. We hebben iemand van de gemeente laten komen maar dit heeft niks uigemaakt. Het is aanzienlijk minder, maar ze zijn er nog wel. Elke dag meerdere keren stofzuigen, goed schoonmaken en heel hard hopen dat het weg gaat.