Gister een echo gekregen omdat ik wat bloedverlies had, stippels, en wat buikpijn. Alles was goed en ook het hartje klopt. Ben nu ongeveer 6.3weken. Nu net op de wc een veeg bloed. Meer als afgelopen keren. Kan dit nog van de echo zijn? Gister 14.30 gehad. Inwendig.
ja hoor kan heel goed, heb precies hetzelfde als jou gehad, ook bloedingen, en na de inwendige echo had ik het vaak ook nog even! Het is daar natuurlijk extreem goed doorbloed nu! Niet teveel zorgen overmaken! Maar mocht het vandaag de hele dag aanhouden zou ik gewoon weer bellen!
Ik heb het ook gehad .en bij mijn was het geen goed teken tijdens de inwendige echo klopte het hartje wel maar als nog ging het fout! het wil natuurlijk niet zegen dat het bij jouw ook zo gaat wel weet ik dat mijn gyn toen der tijd zij dat het.zelde voorkomt dat bloedverlies en een inwendige echo met elkaar te makeb hebben! Aan de andere kant heb ik deze zwangerschap bij6 weken ook bloedverlies gehad en kijk mijn banner
Ik heb vandaag een inwendige echo gehad. Volgens mijn berekening ben ik 7 wkn zwanger, volgens de echo leek het 6w4d. Ik had ook bloed. De echoscopiste liet het me ook zien aan het plastic ding die om het echoapparaat zat. Ze zei dat ze dat even zo nadrukkelijk deed omdat ze niet wil dat ik schrik als ik bloed zie bij het afvegen of in mijn inlegkruisje. Volgens haar kon het een paar dagen aanhouden. Ze legde uit dat je baarmoedermond heel poreus kon worden als je zwanger was en ze vergeleek het een beetje met weefsel waar een kaasschaaf overheen was gegaan. Als je daar hard tegenaan duwt, kan dat gaan bloeden. En het inwendige echoapparaat komt er tegenaan. (En om dezelfde reden kun je ook bloed krijgen na het vrijen of na harde ontlastig (wat er via de binnenkant druk op uitoefent)). No worries dus!
Ik had het ook na de inwendige echo en schrok me helemaal de pleuris! Het hield ongeveer twee dagen aan, maar was niet donkerrood ofzo. Hier gelukkig niets aan de hand en hetzelfde wat Annet en Annabeth zeggen
Ik had het indertijd bij mijn 1ste zwangerschap.Ik had toen een inwendige echo met 6 weken en een dag later begin ik als een gek in ene te vloeien.Stopte ook weer heel snel.Vlgns de VK kun je het vergelijken met een bloedneus van de baarmoedermond.Een klein adertje knapt en dan kun je ineens bloed verliezen. Ik zou je zeker geen zorgen maken.