Stom stom stom, dacht nog een pak te hebben maar niet dus. Hen nog 1 voeding voor nu en eentje voor morgenochtend en dan is het op. We zijn net hier komen wonen en en dus nog niet bekend met andere mensen et baby's en dus misschien babyvoeding. Heeft iemand een tip in de buurt van Zwolle?
misschien de avondwinkel? Zit vlakbij de binnenstad. Anders misschien zkh? Geen idee. Ik heb alleen nr 2 thuis dus daar help ik je ook niet verder mee
Gewoon naar de dienstapotheek, maar er zijn op zondag ook wel supermarkten open vanaf 12 uur, maar dat ga je denk ik net niet halen...
Misschien de ah to go op station? Die is vanaf 9 uur open. Of evt in de buurt wonende andere mama's .
Denk niet dat ze het tot 4 uur red met 1 voeding. Pompstation ? Denk niet dat daar veel verkocht wordt.
Ik ken geen pompstations die dat verkopen hoor Anders miss toch Ziekenhuis? Daar hebben ze binnen in Apotheek dacht ik en winkeltje. Offf de voeding die ze nu heeft verdelen over 2 kleinere flessen en wat meer water aanbieden (lauw) om alsnog wat te verzadigen? Lastig hoor..
Bij de grotere tankstations? AH is vanaf vanmiddag open maar daar heb je vast niet veel aan... Spar is ook open vanmiddag... Anders bij de apotheek van het zh zelf?
Ach in uiterste nood gewoon de dienstdoende arts bellen of je 1 voeding vanuit he ziekenhuis mag. Kind moet eten toch?
In Giethoorn, ruim half uur rijden, is de spar op zondag vanaf 9 uur open. Als je echt omhoogzit is dat misschien een optie? Vermeld anders even welke voeding je gebruikt, er zijn hier volgens mij genoeg meiden uit de buurt van Zwolle.
Apotheek in het ZKH, of dienstdoende apotheek in het weekend. Ik ben ook een keer naar de apotheek in het ZKH gegaan (zit in onze woonplaats) daar ik een hele bus voeding uit mijn handen had laten vallen.
Ja gelukt, ik heb het bij de apotheek bij de hap gehaald, hebben ze porties van 300 ml en vanmiddag maar even naar de supermarkt. Bedankt voor het meedenken meiden!
Al gevonden? Anders heb ik nog wel een pak voor je maar denk bij de benzinepomp ook wel! Ow je hebt al! Top!