Baby born pop jongen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Buikje0, 13 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zoek een baby born voor een jongen van anderhalf jaar. Ik twijfel alleen een beetje;

- My little baby born boy, lijkt me erg leuk door het zachte lijfje. Maar heeft natuurlijk geen piemeltje.

- Een andere pop (36 cm) van softvinyl, met piemeltje.. Deze is echt erg mooi (haha maar het gaat natuurlijk niet om wat ik vind :) ).
    Het piemeltje vind ik belangrijk voor de 'herkenning'.. Vraag me alleen af of deze niet heel onpraktisch is met het 'harde' lijfje, ik weet ook niet hoe hard softvinyl aanvoelt. Iemand ervaring?

Wat zouden jullie doen?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou toch echt voor de zachte pop gaan bij zo'n kleintje. Bovendien zou ik me echt niet druk maken om "de herkenning" , want daar is zo'n kleintje totaal niet mee bezig. Bovendien hebben poppen toch vaak kleertjes aan?

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn zoontje heeft een pop gekregen als 'voorbereiding' op de komst van zijn zusje. Hier heb ik er vooral rekening mee gehouden dat de pop mee onder de douche kan/in bad kan omdat het was om samen met de baby dingen te doen. Hoewel hij zijn eigen piemel heel boeiend vindt heeft hij die bij pop nog nooit gemist. Ik heb een kleine baby born voor hem gekocht (wel met een blauw broek en truitje ipv jurkje)

4. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij nader inzien lijkt me een zacht lijfje toch echt wel een must, zeker voor de hele kleintjes. Ik zie net dat 'my first Annabell' ook een broertje heeft (jongensversie dus).

Iemand ervaring met het verschil tussen deze en 'my little baby born' ?

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Geen ervaring met die van annabell, maar ik zou absoluut voor de kleine zachte pop gaan. MIjn dochtertje heeft een gewone baby born (zij is 3,5), maar speelt liever met haar little baby born omdat die niet zo zwaar is.

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    We hebben ze hier allebei in huis (wel de 'meisjesvariant'). De oudste heeft bij haar geboorte de grote versie gehad en voor de jongste had ik voor haar eerste verjaardag de zachte versie gevraagd, omdat de oudste pas met ruim twee echt lekker met de grote kon spelen ivm de grote en zwaarte er van.

Als ik nu weer zou moeten kiezen, dan zou ik voor een kleine pop met een hard lijfje gaan. Dit omdat naar de kleine zachte Baby Born amper omgekeken wordt, terwijl de poppen met een hard lijf wel leuk gevonden worden. Ze heeft ook nog een heel zacht popje (en ik zou dan weer eerder een mooie variant daarvan kiezen als je echt iets meer knuffelachtigs wilt, want van de kleine Baby Born blijven de armen, benen en het hoofd toch ook erg hard...), maar daar kijkt ze ook amper naar om.

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    wij hebben harde en zachte poppen, jongens en meisjesvarianten. maar voor de kinderen is een pop een pop. Zou dus degene kopen waarvan jij denkt dat hij nu het best of leukst mee kan spelen. Pas als ze echt verschillen tussen jongens en meisjes doorkrijgen of daar vragen over gaan stellen kun je dan een jongenspop erbij halen

Deel Deze Pagina