Help...opeens weer een nachtvoeding...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 29 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie slaapt al door sinds ze 5 weken is nooit meer voor een nanchtvoeding gekomen en sinds de kerstdagen is ze helemaal van slag....ze zet het echt op het krijsen,laten gaan heeft geen zin,ik wil het eigenlijk niet geven...omdat ik bang was dat ze elke keer zou komen en dat gebeurd nu ook :(
    Er komen ook 4 tandjes door...
    wat denken jullie? geven of negeren ( met als gevolg heeel lang huilen)
    en las ik het geef hoeft ze s'ochtends bijna geen pap of fles...

    Groetjes,
     
  2. Merel69

    Merel69 Fanatiek lid

    16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Als Merel dat doet, ineens weer 's nachts komen, dan geef ik haar altijd de fles. Maar zij is 6 maanden. Ik weet niet of dat veel verschil maakt?

    Als wij haar zouden laten huilen....nou dan is ze echt wel uren aan het huilen en dat wil ik haar (en onszelf) gewoon niet aandoen. Meestal is het een of twee nachten en dan weer over.

    Dus ja, ik zou het gewoon wél doen
     
  3. Niesje1980

    Niesje1980 VIP lid

    21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Bij mij gaf het altijd de minste stress om het gewoon te geven.
    Want wel of geen honger blijkbaar was het iets wat hij toch nodig had op dat moment.
     
  4. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Als Quinn snachts komt en echt ontroostbaar is geef ik hem regelmatig een flesje. Moet wel zeggen dat zijn nachtelijke huilpartijen vaak veroorzaakt worden door pijn in zijn buik en drinken helpt dan erg goed.

    Ik zou het flesje dus gewoon geven.
     
  5. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik zou gewoone en fles geven niet helemaal vol maar voor de helft
     
  6. leonietje24

    leonietje24 Fanatiek lid

    25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Nee Ruben geef ik dan geen fles meer. Ruben krijst nu ook in de nacht maar dat komt puur door zijn tandjes, hij krijgt overdag voldoende dus s nachts, nee geen voeding meer
     
  7. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Heeft marije ook gehad. Maar volgens cb wil ze dan gewoon de aandacht en als je dan een flesje brengt is dat natuurlijk prima. Zit een probleempje aan vast... hierdoor kunnen ze weer gaan wennen aan een nachtfles met de kans dat je er de komende 2 jaar niet vanaf komt...........
    Dus advies van de cb luidde als volgt: veel kiekeboe spelletjes spelen zodat zer als ze sbacht wakker word weet dat je er bent ookal kan ze je niet zien. En als ze 's nachts huilt de 5/10 minuten regel toepassen. Pm de 5/6/7/8/... min terug komen. speen terug geven, zeggen dat papa en mama dicht in de buurt zijn en ook slapen zijn en dus baby ook moet slapen. Kan soms even duren voordat het werkt. Meestal huilen ze zich dan een beetje in slaap.
    Heeft bij Marije 3 nachten geduurd, 3 x 30 inuten gehuild en daarna niet meer :)
    Gebruik je spul voor der tandjes?
     
  8. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft van die vlagen dat hij een nachtvoeding wil.. Zo is het 3 nachten niet, en dan weer 2 wel. Ik laat het maar zo, want anders zit ik de hele nacht met een huilend kind.

    We hebben het geprobeerd, hoor, om hem te laten huilen, maar daar trapt meneer dus echt niet in. Na 3 nachten huilen, huilen en nog eens huilen is er weer een fles in gegaan... Dan zijn we allemaal hooguit een kwartier wakker, en kunnen we daarna weer verder slapen.

    Als Jelle na 3 uur komt 's nachts krijgt hij geen fles om 7.00 want daar drinkt hij dan toch niks van. (als hij eerder komt dan 3 uur, kijk ik het meestal even aan, je ziet snel genoeg of hij honger heeft of niet) Hij krijgt dan gewoon wat eerder zijn fruithap, (om 9.00 ipv 10.00) en dat gaat prima!
     

Deel Deze Pagina