ze is niet meer online geweest ga toch vrezen voor het ergste ts: ik duim echt nog steeds voor je dat alles goed is, en je misschien opgenomen bent ofzo
Ik zie idt topic net en hoopte dat ze gereageerd zou hebben.....Ik duim voor haar. Hopelijk is er niks aan de hand en is ze het vergeten hier te melden of ze is op vakantie oid. Laten we met z'n allen duimen dat het zo is!
He bahh zie dit topic voor de eerste keer heb r kippenvel van... Hoop dat alles goed is!! Blijf het ook volgen hier!
Ik heb het idee dat het niet goed zit. Krijg er z,n akelig gevoel bij. Hopelijk klopt dit niet en is ze weer lekker aan het genieten van haar baby
Oh nog steeds geen nieuws kijk wel 20 x op een dag in dit topic of er al nieuws is. mijn duimen draaien ....
en ik kijk ook nog maar weer eens een keer of er nieuws is...... pffff...... iemand toevallig buddy van dr...? ga ff kijken of ze in een maandtopic meeschrijft.... of iemand anders misschien weet hoe het is....
heb in de oktobermama's (zag dat Tammetje daar meeschrijft) een oproep geplaatst of iemand het daar weet...... en of ze een buddy heeft....