Hallo mensen.... Ik lees net al jullie lieve berichten , wat fijn dat er zoveel mensen zijn die met je meelezen. Helaas kon ik niet eerder reageren omdat ik dus dinsdag gebeld had en meteen naar het ziekenhuis moest, en mocht niet meer naar huis. Ze hadden een hartfilmpje gemaakt en daar was de gyn. niet echt blij van geworden (wij schrokken ons helemaal kapot, omdat de verpleegkundige zei dat het filmpje er wel goed uit zag ). Dus nogmaals voor 2 uur aan het aparaat gehangen, deze scan was 'niet goed' en 'niet slecht'... tja wat moet je daar dan mee hé. Uiteindelijk nog een echo gehad en toen was het al 21.00u savonds. Ik denk ik kan gewoon weer naar huis, maar nee...ik moest blijven omdat ze nog meer scans wilde maken. Was dus even een tegenvaller, maar we doen alles voor het kindje hé ., Dezelde avond en de volgende dag ook weer hartfilmpjes gehad en toen bleek dat het wel oké zat, er was wel weinig beweging te zien..maar alles leek goed volgens de gyn. Dus ik kan jullie het goede nieuws vertellen: Het kindje is helemaal in orde!!! We zijn wel enorm geschrokken. Voel de kleine nu nauwelijks, soms een klein schopje in de ochtend en de avond, maar zolang ik dat nog voel vind ik het prima. Volgende week een controle en extra echo gepland, omdat ik toch wel in een risicogroep behoor ivm mijn suikerziekte. Iedereen nogmaals bedankt voor de steun!
Tammetje... Fijn van je te horen.... en dat het goed is met je kleintje!!! pfffff Wil jij dit bericht ook even bij de oktobermama's plaatsen....?? had daar net een opsporingsbericht naar je geplaatst...
Och meid, gelukkig is alles in orde met jullie!! Er valt een hele last nu van mijn schouders af...leefde zo met je mee
Wat fijn dat alles toch goed is met de kleine! Moet voor jullie erg spannend geweest zijn. Gelukkig houden ze jullie nu goed in de gaten.
jeetje meid wat spannend allemaal, gelukkig is alles goed met jou en de kleine en mooi dat jullie extra goed in de gaten worden gehouden
Wat fijn dat alles goed is. Ik had een klein jaar geleden ook zo`n soort bericht op het forum gezet en helaas bij mij is het niet afgelopen. Ik maakte me dus behoorlijk zorgen om je. Maar ben blij dat alles goed is met jou kleintje.
Tammetje, gelukkig!! Zat ook in spanning. Fijn dat ze je extra in de gaten houden. Laat je ook nog even weten hoe het gaat als je volgende week op controle bent geweest? Hoop dat je weer wat tot rust kunt komen nu! Liefs Susy
Gelukkig!! Wat fijn te lezen, ik was al bang dat het misschien niet goed was omdat je niks liet horen.
O gelukkig!!!!! Ik heb gisteren zooooo vaak gekeken hier!! Was echt bang dat het fout zat! Je laatste activiteit was 13 juli om 13:31!!!! Ik werd er bijna bijgelovig van!!! Super meis dat alles goed is ben echt blij!