Wat fijn om te lezen dat alles in orde blijkt te zijn met jullie kleintje! Weten ze nou de oorzaak waarom je het ineens zoveel minder voelt?
Nee, dat weten ze niet.. en ik ben nog steeds een beetje bang. Vooral omdat het eerste hartfilmpje dus niet goed was . Moet de 21e (aankomende woensdag) terug komen voor controle en echo, dan vraag ik ook gelijk aan de gyn. hoe het kan dat die hartfilmpjes zo verschillend zijn (het blijft natuurlijk wel een momentopname zo'n filmpje). Het roept een hoop vragen bij ons op..., en door de spanning zijn we die vergeten te vragen, dus dat komt woensdag dan wel weer.
Meid ik heb dat ook 1 x gehad in de zwangerschap dat mijn dochtertje ineens een dip had op de CTG ze zeiden dat dat weleens voor kon komen.... De avond voordat ik ging bevallen (lag toen al in het zh i.v.m inleiden) was haar hartslag ook enorm hoog en later ineens extreem laag, ze zeiden dat dat weleens kon gebeuren dat ze het dan wel extra in de gaten houden maar het niks hoeft te betekennen!
@ Tammetje: Wat ontzettend fijn dat het goed blijkt te gaan met jullie kleintje!! Heb hier echt vaak gekeken of er al nieuws was. Echt goed nieuws dit En wat goed dat ze jullie nu goed in de gaten blijven houden
pffff eindelijk nieuws en ben heel blij dat het goed nieuws is.. gelukkig is alles goed met de kleine.. dikke kus
Spannend hoor. Hopen dat je woensdag meer duidelijkheid krijgt. Gewoon je vragen opschrijven kun je ze miss niet vergeten. Sterkte ermee. Doe rustig aan miss laat de baby dan ook weer meer van zich voelen!!!
wat fijn dat het goed nieuws is tammetje.. en heel prettig dat ze je nu toch wat extra onder controle gaan houden