Jeetje wat ben ik blij dat jullie goed nieuws hebben gekregen...ik zat maar te kijken of er al iets bekend was.... Fijn dat ze je vanaf nu goed in de gaten gaan houden... Heel veel liefsss
Ik heb het topic ook nauw gevolgd, fijn dat alles goed is. Ik ben sinds vorige week ook in het ziekenhuis ivm minder tot bijna geen leven meer. Hartfilmpje liet ook zien dat het hartje regelmatig oversloeg. Uiteindelijk bij de echo en andere onderzoeken was toch alles prima. Dat het hartje onregelmatig is kan zijn doordat de baby aan het duimen is, de hik heeft of ergens van schrikt! Hoeft dus niet echt iets te betekenen dat het hartje onregelmatig is. Ik blijf voor je duimen dat alles goed blijft gaan!
wat een opluchting ik blijf voor je duimen dat alles goe blijft gaan en dat je over een week of 13 een prachtig kindje in je armen hebt liefs luusje
dank jullie wel.. @ Dorianne: Eng hé...ik voel me er ook nog steeds niet gerust onder . Ik moet woensdag weer naar de gyn. maar voel nog steeds nauwelijks beweging....nu al weer 1,5 dag niks gevoeld. Voorheen voelde ik de kleine wel elke dag, dus dat maakt het zo angstig. En al helemaal omdat het eerste hartfilmpje niet goed was en over de tweede waren ze ook niet tevreden . Ik denk dat ik woensdag toch ga vragen hoe en wat, want ik ben er nog steeds niet gerust onder dat ik de kleine zo weinig voel.
Gelukkig goed nieuws, ik kan me voorstellen dat het niet lekker zit. Ik hoop dat je woensdag meer duidelijkheid hebt en dat jullie kleine beeb wat bewegelijker wordt
heb je geen doptone thuis ???? angelsound? ik was blij dat ik die thuis had om de hartslag van de baby te kunnen horen als ik me zo onzeker voelde. zou zeggen haal er ook 1 bij de kijkshop misschien stelt dat je gerust
Brrr, 't klinkt best eng hoor! Heb je in 1,5 dag dan helemaal niks gevoeld??? Opzich fijn dat het er allemaal goed uitzag, maar kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal gerust op bent... Sterkte hoor!
Ik lees dit nu pas mee.. ik maar door scrollen naar het volgend pagina en gelukkig! Daar was ze weer! Ben blij dat alles goed gaat meid ^_^