Dames.... weten jullie hoe je zilvershampoo ( de paarse gloed vooral ) uit je haar krijg? Ik heb mijn uitgroei weer bijgewerkt maar er zaten wat gele stukken in. Dus zilvershampoo.... maar blijkbaar zaten er wat zwakkere stukken in en deze werden paars..... En niet een gloed, maar echt paarse high lights...... Nou zat er al lichtelijk een paarse gloed in vanwege mijn masker speciaal voor blond haar, wat netjes verdween met het verven. Maar na het verven en de zilvershampoo werd het dus PMD - zakken paars! Wie heeft de gouden tip? Head en shoulders al geprobeerd.... Kapper had iets over " eruit wassen "
als je het een paar keer wast is het er weer uit inderdaad! toen ik nog lichtblond haar had, waste ik ook met zilvershanpoo en als ik dat te vaak deed werd het een beetje blauwpaars
Geen ketchup! Das de tegenhanger van groen. Gewoon paar keer wassen, dat ben je nog wel een keer kwijt
Geen gekke proberen maar gewoon een paar keer uitwassen met normale shampoo en misschien een paar dagen geduld hebben. Komt vanzelf weer goed. De plukken die echt paars zijn geworden zullen dan erg droog of beschadigd zijn geweest waardoor het paars er echt inzuigt maar dit word vanzelf minder.
ik had echt knal rood haar!! ging mis met blond verven toen toch maar gauw bruin eroverheen want zo kon ik niet voor de dag komen!
Leuk juist inderdaad! Ik had laatst een pakje verf (bruin) wat ik over mijn blonde haar heen ging verven. Zat zo'n serum bij die je eerst op je haar moest smeren voor bescherming. Nou op die stukken waar veel serum zat, heeft die verf niet gepakt. Ik heb maar net gedaan alsof het highlights waren 😁