De grote vraag is natuurlijk : wil je weten wat het word? Hmmm , moeilijke keus... Gaan we voor het geslacht , of houden we van verrassingen? Kunnen we onze mond dan wel houden tegen de familie als we het weten? Vroeger kwam je er ook pas achter bij de geboorte , waarom zou je dat nu anders willen..? Mijn vriend wil het dolgraag weten , ik hou wel van verrassingen... Hoe hebben jullie die keus gemaakt en waarom ?
Hoi Tanja, Wij willen 't ook heel erg graag weten. 't maakt ons ook niet uit of 't een meisje of jongentje wordt, als 't maar super gezond is! Maar ik wil 't zo graag weten omdat ik soms wel is tegen me buik praat tegen de kleine... en als ik dan weet of 't een meisje of jongentje is, dan kan ik ook zeggen '' heey wijffie van me'' daarom wil ik 't zo graag weten... dan heb ik zeg maar meer 't idee tegen wie ik praat. Groetjes
Wij wilden het heel graag weten. Bij mn dochtertje wilden we het ook weten en toen we het eenmaal wisten was dat zo'n speciaal gevoel, niet uit te leggen. Mn schoonzusje wilde het bij de 1e absoluut niet weten, vond de verrassing er dan af, nu bij de 2e heeft ze toch geslachtsbepalings echo gehad en ze vind het nu erg jammer dat ze het bij de 1e niet heeft gedaan, ze vond het gevoel om het nu te weten ook zo super speciaal.
ik vind het wel handig dat wij het weten. Ten eerste zijn al die kleertjes die ze verkopen toch wel uitgesproken jongetje of meisje zeg maar. En ook het kamertje is een echte kamer voor dat geslacht geworden. Bovendien kon ik gewoon niet wachten.
Hoi Eerste wouden we het niet weten maar we hebben besloten dat we het nu wel willen weten maar dat is dan echt een praktiche reden. We zitten namelijk in de verbouwing en rick krijgt de grootste kamer en er blijft dus 1 grote kamer over en als het een meisje wordt dan krijgt kim die kamer en kan dan helemaal naar haar smaak gedaan worden en als een een jongen wordt dat blijft het zo omdat kim haar kamer net een 4 maanden klaar is en we het dan zonde vinden om die dan weer te doen De schoonmama en papa willen het absoluut niet weten lol dat wordt nog wat want schoonmama gaat mee met de echo en moet dus even haar ogen en oortjes dicht houden
Ik ben nu de eerste die stemt van niet. Wij willen het niet weten. Waarom weet ik niet echt uit te leggen. Gister zeiden we nog tegen elkaar dat we eigenlijk ook helemaal niet nieuwsgierig zijn. We zien het wel, het maakt niet uit.
eej hoi hoi... ik heb bij mijn 2 meiden altijd gezegd dat ik het niet leuk vind om het geslacht te weten en heb toen echt bewust tegen de echoscopiste gezegd dat ik het dus niet wilden weten... gewoon omdat ik het dan jammer vind het al te weten en het dan geen verassing meer zou zijn bij de geboorte... nu ik in maart een MK heb gehad en er nooit achter kan komen of het een jongetje of een meisje was ben ik er eigenlijk anders over na gaan denken. dus toen ik weer zwanger werd en wist dat dit onze allerlaatste zwangerschap zou zijn heb ik besloten dat ik toch wel het geslacht wilden weten... mijn man had zoiets van zou je dat wel doen, maar toen ik het eenmaal wist was hij de eerste die het tegen iedereen vertelde hihihihihi... maar ik denk dat als ik die MK niet had gehad dat ik het ook bij deze zwangerschap ook niet had willen weten... maar ik denk dat het echt per persoon scheeld om het wel of niet te willen weten
Mijn man wil het niet weten, hij vind dat het een verassing moet blijven. Ik heb dat tot nog toe ook altijd gezegd maar ik ben nu wel erg nieuwschierig dus ik hoop dat ik het stiekum zie of dat de VK het per ongeluk eruit flapt haha..
@amilah je kan ook vragen of ze het voor je op een briefje wil schrijven dt heeft mijn zwager gedaan mijn schoonzus wilde het toen ok niet weten en mijn zwager dua wel... hij heeft het al die tijd voor zich gehouden en nooit versproken dat vind ik ook wel kanp hihihihi
Wij willen het niet weten. We vinden het super dat het een verrassing is! Hihi, hoewel ik nu wel steeds nieuwsgieriger word...
In eerste instantie wilden wij het ook niet weten. Maar door omstandigheden (20 wk echo verliep niet zoals we gehoopt hadden) weten we nu toch wat het wordt.
Ik hoef het geslacht niet te weten, alles is welkom en blauw en roze ... mwah niet onze kleuren. En ik weet al wat het wordt.... 't word n kind.
wij wilden het eerst niet weten. maar hebben met 14 weken perongeluk gezien wat het word. met 22 weken werd er gezegd dat het niet zo hoefde zijn omdat rond die periode jongens en meisjes erg op elkaar lijken. toen werden we pas echt nieuwsgierig en hebben we met 28 weken een 3d echo laten maken, nu weten we het zeker. wij krijgen een zoon en iedereen mag het weten!
wij willen het weten. Ik wilde het al meteen vanaf het begin. me vriend twijfelde heel lang maar wil het nu uiteindelijk toch ook wel weten. een verassing blijft het toch wel, je weet toch niet hoe je kindje er uit gaat zien.
Wij wilden ook heel graag weten wat het wordt, omdat onze nieuwsgierigheid veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te groot was !
Wij willen het ook heel graag weten. Niet omdat we een voorkeur hebben, want het maakt me absoluut niks uit. Maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig. Bovendien vind ik het ook wel handig om te weten i.v.m. kleertjes en het kamertje. Als het een meid wordt, hoeven we niet zoveel te kopen, want we hebben al een meid. En als het een jongetje wordt, kan ik nu al stiekem af en toe wat kopen. Nou, ik moet sowieso nog een week of zes wachten. En als we het eenmaal weten, mag iedereen het van mij weten. Dan kan ik het toch niet voor me houden.Hihi. x Linda
ik en mijnvrien dwlen het niet weten.. Als ik er per ongeluk wel achter zou komen wat het wordt (of andersom) dan houden we ons stil voor de andere. Als het maar gezond is
En wij willen ook niet weten wat t word. Met de 3 of 4d echo kunnen ze t natuurlijk niet uitsluiten, want als die kleine draait of wat dan ook, kán t in t zicht komen. Maar liever niet.. een verassing mede doordat oma kraamt bij ons. Tuurlijk zijn we nieuwsgierig, maar t gaat er om dat t gezond is. En onze nieuwsgierigheid word over 3 maanden beloont dus..
Ja dat is een goed idee.. Lijkt me wel moeilijk om het hem dan niet te vertellen.. Ik denk dat ik dan iedere dag ga vragen: weet je zeker dat je het niet wilt weten haha
Bij een volgende zwangerschap willen wij het niet weten. Tijdens de zwangerschap van Jibbe Jens dachten wij het namelijk te weten... maar dat bleek dus niet zo. Met de 20 weken echo dacht de gyn. een meisje te zien. Op de dag van de bevalling, bleek uit de echo dat we een jongen kregen. Ik vond het achteraf best wel vervelend dat ik vaak tegen hem had gesproken alsof het een meisje was. Gelukkig hadden we het kamertje wel neutraal gehouden...