Bezorgproblemen Baby-dump Hellendoorn?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dolfijn, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    He dames,

    Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die problemen hebben (gehad) met het bezorgen van de babykamer gekocht bij Babydump te Hellendoorn?
    Wij hebben bij aankoop een afspraak gemaakt over de levering maar deze kunnen ze nu niet nakomen. Fijn he?
    Het is niet dat de meubels er niet zijn, maar ze hebben geen chauffeurs om het kamertje bij ons te brengen op een dag dat het ONS uitkomt.
    Terwijl ze hier wel mee adverteren.
    Ben erg benieuwd naar jullie ervaring/reacties.

    Gr. Dolfijn
     
  2. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb mijn kinderwagen bij Babydump in Sleeuwijk gekocht, en bij mij deden ze ook moeilijk met bezorgen. Eerst wilde die man proberen dat ik hem zelf op kwam halen, terwijl ze adverteren met gratis bezorgen. En toen ik uiteindelijk kon bellen om een bezorgafspraak te maken deden ze bij mij ook moeilijk. Maandag was toendertijd mijn enige vrije dag, en juist op die dag bezorgen ze niet. Ik heb voet bij stuk gehouden, en mijn kinderwagen is op een maandag bezorgd :D
     
  3. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    oeps wij hebben de babykamer ook bij baby-dump in Hellendoorn besteld...Nu maar hopen dat het goed gaat!
     
  4. Aalbes

    Aalbes Actief lid

    4 okt 2006
    118
    0
    0
    Wij hebben de meubeltjes besteld bij Babydump Veenendaal.
    Ze belden, dat ze 27 april wilden komen. Toen konden wij niet. Dus een afspraak gemaakt voor 8 mei.
    De dag ervoor belden ze, dat de spullen nog niet binnen waren. Kon nog zo'n 14 dagen duren.

    Ze hebben een nieuwe afspraak gemaakt voor afgelopen vrijdag (18 mei). Die afspraak zijn ze ook nagekomen.
    Nou, ja. Niet helemaal. Ze zouden tussen 8 en 12 uur komen. Om 07.15 uur ging de bel. Of ze ons wakker belden. :cry:
    Ach, zo hadden we ook wat aan onze vrije dag. Hahahaha. :D

    Alles was compleet en wij waren mooi op tijd met bestellen. Dus ik heb eigenlijk geen klachten.
     
  5. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hee hallo,

    Ik wilde jullie toch even laten weten dat we vanochtend de babykamer hebben gekregen!
    We hadden gezegd dat we de kamer voor de pinksteren wilden hebben, anders zouden we andere maatregelen nemen.....
    En toen kon het dus in een keer wel! Dus gewoon blijven volhouden!

    Liefs, Dolfijn

    Ps. Ik hoop dat mijn mannetje snel thuis komt, dan kunnen we beginnen met in elkaar zetten. Ben zo benieuwd hoe alles staat. Als het kamertje helemaal af is zal ik een foto in mijn album zetten.
     
  6. dolfijn

    dolfijn Bekend lid

    25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Helaas zit het ons niet mee.
    Toen we gisterenmiddag begonnen met uitpakken van de bouwpakketten ging het bij doos 1 al mis. 1 plank van de commode was zwaar beschadigd!
    Dus gelijk weer gebeld, zijn zeer moeilijk te bereiken, en met spoed een nieuwe plank besteld. Dus nu maar WEER afwachten.

    Gr. Dolfijn
     
  7. Nikki23

    Nikki23 Fanatiek lid

    26 mei 2007
    1.907
    1.878
    113
    Oh jee...wat een problemen allemaal. Wij hebben onze babykamer en kinderwagen ook besteld bij babydump, maar dan in Grou ( 5 april). En ze belden vorige week: op 4 juni (maandagavond) wordt het gebracht en OOK GEMONTEERD! Dus dat is wel erg handig. Gratis en voor niks. Is dat bij jullie niet zo dan?
    Nou ja, we zien wel dan of ze de handel gaan cancelen! Voor jullie hoop ik dat het uiteindelijk allemaal goed mag komen!
     

Deel Deze Pagina