Nou had het niet verwacht. We waren veel te laat van huis gegaan. Bij aankomst stond het al 7 rijen dik. Na ruim 1 1/2 uur te hebben gewacht kwam eindelijk Koningin Beatrix. Mijn arm flink in de lucht gestoken en knippen maar op de gok. En gelukkig kwamen daar 4 mooie foto`s uit. Dus was de moeite waard na die 1 1/2 uur En wat ook zo mooi was we hebben het nog nooit zo blauw op straat gezien in Hertogenbosch Ruim 400 agenten op straat. Morgen zie je ze niet meer Oke ze zijn er wel toevallig als ik voor het eerst in mijn leven een overtreding maak Wat heel onbewust ging. Nou meiden ik ga proberen de foto`s in mijn map te zetten. Jammer hoor dat Mama Maxima er niet was. Ik hoop dat jullie ook een hele fijne dag hebben gehad. Lover xxxx
Hoi, Leuk dat die foto's gelukt zijn. Het weer heeft natuurlijk ook wel enorm meegezeten vandaag. Mama Maxima hebben wij afgelopen donderdag gezien. Ze was met Amalia, Alexia en haar ouders in de winkelstraat van Wassenaar. Stom toevallig liepen wij pal achter haar. We waren daar beland omdat wij op weg waren naar de verjaardag van mijn moeder, maar door de files besloten we in Wassenaar een patatje te gaan halen en even door de winkelstraat te lopen. Mijn man zei nog: Straks komen we Willem-Alexander nog tegen. 10 minuten later liepen we achter Max.
Lover: Wat leuk dat je foto's hebt kunnen maken! Anja1969: Wat uniek dat je achter Maxima hebt gelopen zeg! Hihihi. Kleine Ariane was er zeker niet bij? Hoe reageerde je zelf?
@Otje: Leuk dat je zoontje Koen heet. Die van ons heten Coen (4) en Thijs(2 1/2) Je staat zelf even behoorlijk gek te kijken dat je zo dichtbij kunt komen. Even later bleek ze 4 man beveiliging bij zich te hebben die zich op geruime afstand bevonden, maar alles heel goed in de gaten hielden. De kleine had ze niet bij zich, jammer genoeg. Ik geloof dat ik anders graag even had willen kijken. groeten, Anja